۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9838539
T T
۰ نفر
کسب مدال المپیک تنها آرزوی بانوی جوان شمشیرباز عضو تیم ملی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/26 ورزش.شمشیربازی.داخلی.تیم ملی کرج - بانوی جوان عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: اکنون که پس از 37 سال به همراه تیم ملی ایران موفق به کسب مدال آسیایی شده ام، کسب مدال المپیک تنها آرزوی ورزشی من است.
در مسابقه های شمشیربازی قهرمانی آسیا که هفته جاری در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد تیم چهار نفره ایران در اسلحه اپه مقام سوم را بدست آورد.
فریماه برزگر روز پنجشنبه با حضور در دفتر ایرنا مرکز کرج افزود: فدراسیون شمشیربازی امسال برای حضور در رقابتهای آسیایی اردوهای مستمر و خوبی برای اعضای تیم ملی برگزار کرد که نتیجه آن کسب مدال آسیایی بعد از 37 سال در این رشته بود.
وی اظهار داشت: این اولین دوره ای بود که تیم ملی شمشیربازی در هر سه اسلحه فلوره ، اپه و سابر با تیم کامل به رقابتهای آسیایی اعزام شد که این نشان دهنده توجه فدراسیون و مسوولان ورزش به این رشته در بخش بانوان است.
برزگر تاکید کرد: با ادامه حمایتهای فدراسیون و برگزاری بدون وقفه اردوها در سال آینده و سالهای بعد شمشیربازان ایران حرفهای زیادی در آسیا برای گفتن خواهند داشت و به رقیبی جدی برای کشورهای قزاقستان، کره ، ژاپن و چین تبدیل خواهند شد.
وی که در رقابتهای قهرمانی آسیا به مدال برنز تیمی اسلحه اپه دست یافته است، ادامه داد: امیدوارم مسوولان ورزش و فدراسیون شمشیربازی بیش از پیش از این رشته حمایت کنند و با فراهم کردن امکانات، زمینه موفقیت بانوان شمشیرباز در آسیا را فراهم کنند.
برزگر در خصوص سوابق خود گفت: از سال 82 شمشیربازی را در کرج و زیر نظر مربیان هیات و خانم بلدان مربی فعلی تیم ملی و حمایتهای بی دریغ پدر و مادرم که نقش بسیار زیادی در موفقیت من داشتند آغاز کردم و در سال 87 به تیم ملی راه یافتم.
وی خاطر نشان کرد: سال 87 در اولین دوره رقابتهای المپیاد ایرانیان که در اصفهان برگزار شد به اولین مدال طلا در کشور دست یافتم و در دو المپیاد ایرانیان و دیگر رقابتهای کشوری این مقام را تکرار کردم و به رقابتهای آسیایی سنگاپور، فیلیپین و تایلند و رقابتهای جهانی در کشورهای باکو و ترکیه اعزام شدم.
برزگر که دانش آموز سال سوم رشته تجربی و ساکن کرج است، گفت: شرکت دراردوها و دوری از خانواده برای من بسیار سخت است اما برای دست یابی به هدفم این سختی ها را تحمل می کنم و امیدوارم بتوانم به آرزوهای ورزشی ام که کسب مدال در رقابتهای المپیک است جامه عمل بپوشانم.
وی ضمن قدردانی از پدر و مادر خود ابراز امیدواری کرد: با تلاش و حمایت مربیان و مسوولان فدراسیون بانوان شمشیرباز بتوانند جمهوری اسلامی ایران را به جایگاه واقعی خود در آسیا و جهان برسانند.
7422/691 شماره 028 ساعت 16:08 تمام
۰ نفر