۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9836562
T T
۰ نفر
دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر علوم پزشکی کشور در شهرکرد برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/08 ورزش.ورزش بانوان.دانشجویان شهرکرد- مدیرکل تربیت بدنی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور از برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی دختران دانشگاه های کشور به میزبانی شهرکرد در تابستان سال 90خبر داد.
دکتر سید محسن رحیمی روز یکشنبه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با ایرنا افزود:این المپیاد ورزشی با حضور دانشجویان 45دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در 11رشته ورزشی با حضور دو هزار دانشجو، از 25تیرماه تا دوم مردادماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: امکانات ورزشی چهارمحال وبختیاری متناسب با برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی دختران کشور در شهرکرد می باشد و بررسی امکانات نشان می دهد این استان ظرفیت برگزاری المپیادهای ملی را دارا می باشد.
به گفته وی،بخشی از این مسابقات در مجموعه ورزشی آموزش و پرورش،بخشی در دانشگاه آزاد اسلامی و بخشی دیگر در مجموعه های ورزشی تربیت بدنی استان برگزار می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز از آمادگی این استان برای برگزاری دهمین دوره مسابقات ورزشی دختران دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر دادو گفت: حضور دو هزار ورزشکار دختر در این استان فرصت مناسبی برای معرفی استان به هموطنان است.
یزدان جلالی در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد ورزشی دختران دانشگاه های علوم پزشکی کشور در استانداری افزود:چهارمحال وبختیاری یکی از استان های بکر و گردش پذیر کشور است و حضور دختران ورزشکار دانشگاه های علوم پزشکی فرصتی برای معرفی دستاوردها ،پیشرفت ها و جاذبه های این استان می باشد.
همچنین معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: محموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد توانایی برگزاری المپیادهای ملی را دارد و این مجموعه یکی از بی نظیرترین مجموعه های ورزشی وزارت آموزش و پرورش است.
سید هاشم زمانیان دهکردی افزود:پیست تارتان دوومیدانی مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد دومین پیست استاندارد کشور است.
به گزارش ایرنا،در نشست هماهنگی این المپیاد در استانداری چهارمحال وبختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،مدیرکل تربیت بدنی چهارمحال وبختیاری، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش استان و دستگاه های دیگر آمادگی خود را برای میزبانی این رقابتها اعلام کردند.
1440**7359/671 شماره 048 ساعت 13:05 تمام
۰ نفر