۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9836558
T T
۰ نفر

دبیرکل کمیته ملی پار المپیک:

۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9836558
دبیرکل کمیته ملی پار المپیک: مهمترین هدف در پارالمپیک لندن ارتقاء ورزش ایران است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/08 ورزش.پاراالمپیک.لندن تهران- دبیرکل کمیته ملی پار المپیک کشورمان گفت: مهمترین هدف در بازیهای پارالمپیک لندن، ارتقا ورزش ایران نسبت به دوره قبل یعنی پارالمپیک پکن است.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی المپیک،غلام رضا ابراهیمی، افزود:در این رقابتها جدای از کسب سهمیه و رکورد شکنی در رشته های پیش بینی شده، به دنبال نتایجی بهتر از پاراالمپیک پکن هستیم.
وی گفت: با برگزاری جلسات مختلف شرایط فنی تیم های ملی را برای شرکت در رقابتهای انتخابی بررسی می کنیم تا حضور قدرتمندانه ای در مسابقات پارالمپیک لندن داشته باشیم.
ابراهیمی ادامه داد: حتی اگر احساس کنیم برای تقویت برخی تیم های ملی اعزامی به بازیهای پارالمپیک لندن نیاز به مربی خارجی داریم اقدام به این کار خواهیم کرد ولی در حال حاضر توجه مان بر روی کسب سهمیه پارالمپیک است.
دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: در رشته های دو ومیدانی، شنا، وزنه برداری، جودو، والیبال، فوتبال، گلبال ،تیراندازی و تیروکمان جدای از کسب سهمیه به دنبال مدال المپیکی هم هستیم در برخی از رشته ها مثل تنیس روی میز، تنیس ، بوچیا و دوچرخه سواری امید زیادی به کسب سهمیه المپیک داریم ولی برای رسیدن به مدال پاراالمپیک، این رشته ها باید بیشتر کار کنند.
ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است برخی رشته ها برغم کسب سهمیه به پارالمپیک اعزام نشوند، گفت: حضور ما در بازیهای پار المپیک لندن در ابتدای امر یک حضور کیفی است و دلیلی ندارد که اگر شورای فنی ما احساس کرد در رشته ای برغم کسب سهمیه المپیک نمی توان انتظار مدال و یا حداقل نتیجه ای در خود توجه داشت، ورزشکار به لندن اعزام کنیم.
1440**534 شماره 044 ساعت 12:49 تمام
۰ نفر