۵ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9836240
T T
۰ نفر
خسروی وفا: ورزشکاران جانباز و معلول برای دفاع از انقلاب آماده اند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/05 ورزش.جانبازان و معلولین.پاراآسیایی تهران - رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان در مراسم تجلیل از مدال آوران نخستین دوره بازی های پاراآسیایی گوانگجو، گفت: ورزشکاران جانباز و معلول با بدن زخمی و رنجور خود آماده هرنوع فداکاری برای دفاع از انقلاب هستند.
محمود خسروی وفا روز پنج شنبه با اشاره به اینکه ما جانباز این انقلاب و بدهکار آن هستیم، افزود: برای خدمت به نظام و انقلاب هیچ گونه بهانه ای پذیرفتنی نیست و اگر نیاز باشد باز هم حاضریم در صف اول قرار گیریم.
وی با اشاره به تحرکات فتنه جویانه برخی افراد، خاطر نشان کرد: مخالف استفاده از واژه سران فتنه برای آنان هستم، زیرا آنان عوامل فتنه هستند و سران اصلی فتنه همان استکبار جهانی است که متاسفانه برخی را که ساده بودند به سوی خود جلب کردند.
رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در ادامه با اشاره به حمایت های دولت نهم و دهم از ورزش معلولین ایران گفت: یکسان سازی جوایز آنان که در راستای حمایت از رشد و توسعه ورزش معلولین است، یکی از کارهای مهم دولت احمدی نژاد است که به جرات می توان گفت تا چند دولت آینده نیز جرات این کار وجود نداشت.
وی تکمیل مجموعه ورزشی کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین در تهران را یکی دیگر از کارهای مهم دولت دهم برای این قشر از جامعه دانست و گفت: این مجموعه ده سال در دست ساخت بود، اما دستور دکتر احمدی نژاد برای پرداخت بودجه یک میلیارد تومانی باعث تکمیل و راه اندازی آن شد.
خسروی وفا با اشاره به اینکه ورزش معلولین مولود انقلاب و پدیده این نظام است، افزود: نگاه ویژه دولت به ورزش جانبازان و معلولین باعت ایجاد امکانات مناسب برای آنان در تمامی استانهای کشور شده و امیدوارم در آینده نیز این حمایت ها ادامه یابد.
وی در پایان تاکید کرد: برطرف کردن مشکل آب ساختمان کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین که به دلیل بدهکاری قبل از انقلاب است و عضویت مدال آوران پارالمپیکی کشورمان در صندوق حمایت از ورزشکاران دو مشکل فعلی است که امیدوارم با دستور ریاست محترم جمهوری به زودی حل شود.
آیین تجلیل از افتخار آفرینان نخستین دوره بازی های پارآسیایی (2010 گوانجو) صبح امروز پنج شنبه با حضور ' محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان برگزار شد.
در این مراسم به مدال آوران طلایی حواله 150 سکه بهار آزادی، ورزشکاران نقره ای حواله 75 سکه بهار آزادی و به مدال آوران برنز نیز حواله 50 سکه داده شد تا ضمن مراجعه به صندوق حمایت از قهرمانان جوایز خود را دریافت کنند.
نخستین دوره بازی های پارآسیایی از 21 تا 28 آذر ماه امسال به میزبانی چین با حضور دو هزار و 335 ورزشکار از 41 کشور قاره کهن آسیا در 20 رشته ورزشی برگزار شد.
کاروان ورزشی جحمهوری اسلامی ایران تحت عنوان کاروان محرم و با شعار ' توکل، توسل، تلاش و افتخار ' متشکل از 156 ورزشکار شامل 34 ورزشکار زن و 122 ورزشکار مرد در این دوره از بازی ها حضور یافت.
این کاروان با کسب 80 نشان شامل 27 مدال طلا، 24 مدال نقره و 29 مدال برنز در رقابت تنگاتنگ و نزدیک با کشور کره جنوبی به مقام با ارزش چهارمی آسیا دست یابد.
1440**1379 شماره 037 ساعت 15:04 تمام
۰ نفر