۵ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9836214
T T
۰ نفر
رییس فدراسیون: انجمن های ورزشی در مناطق مختلف کشور توسعه می یابد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/05 ورزش.انجمن های ورزشی.توسعه قزوین - رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با بیان اینکه رشته های زیرمجموعه این فدراسیون در مناطق مختلف کشور توسعه می یابد، گفت: برای این کار استفاده از مربیان خارجی و توجه به نکات آموزشی را مد نظر قرار می دهیم.
محمد علیپور چهارشنبه شب در حاشیه مجمع انتخابات رییس هیات انجمن های ورزشی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون تازه تاسیس انجمن های ورزشی می کوشد تا زمینه رشد و توسعه رشته های جدید که پیش از این متولی خاص و جدی نداشتند را فراهم کند.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم در برنامه ای دو ساله جمعیت تحت پوشش رشته های ورزشی زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی را که در حال حاضر حدود 15 هزار نفر برآورد می شود را افزایش دهیم.
این مسوول با بیان این که هم اکنون شش انجمن زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی در رقابت های آسیایی حضور فعال دارند، خاطر نشان کرد: زمینه ارتقا و رشد رشته های دارای پتانسیل را فراهم می کنیم تا در صورت نیاز به توسعه، آن ها با نظر سازمان تربیت بدنی به فدراسیونی مجزا تبدیل شوند.
علیپور همچنین از فعالیت هیات انجمن های ورزشی در تمامی استان های کشور خبر داد و گفت: تاکنون مجمع انتخابات رییس هیات برای 10 استان برگزار شده است و تا پایان سال نیز مجمع انتخاباتی برای حدود 10 استان دیگر انجام خواهد شد.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد: در صورت برنامه ریزی و صرف اعتبار مناسب، رشته های ورزشی این فدراسیون با هزینه ای بسیار کمتر از سایر رشته ها، توانایی بالایی برای کسب مدال های مختلف از میادین بین المللی و جهانی را خواهند داشت.
این مسوول یادآور شد: مجمع عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود تا در مورد چگونگی راههای رشد و ارتقای رشته های زیر مجموعه این فدراسیون تصمیم گیری لازم صورت گیرد.
فدراسیون انجمن های ورزشی که از نیمه اردیبهشت ماه امسال تشکیل شد، هم اکنون متولی رشته های بیس بال، کریکت، ورزش های هوایی، راگبی، سپک تاکرا، دارت، فوتبال دستی، فلوربال، دراگون بوت، اسکی روی آب، موی تای، سافت بال، آلیش و طناب کشی است.
7392/616/1448/508 شماره 011 ساعت 11:30 تمام
۰ نفر