۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9836181
T T
۰ نفر

با وجود برتری دریک نیمه ؟

۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9836181
با وجود برتری دریک نیمه ؟ طلسم ناکامی های فوتسال ایران برابر برزیل ادامه یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/04 ورزش.فوتسال.تیم ایران اصفهان - تیم ملی فوتسال ایران عصرچهارشنبه با وجود برتری در نیمه نخست، مقابل قهرمان جهان تن به شکست داد.
به گزارش ایرنا، در این دیدار دوستانه که در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، تیم ایران با نتیجه چهار بر سه مغلوب تیم مدعی برزیل شد تا طلسم ناکامی های این تیم مقابل برزیل ادامه یابد.
دو تیم پیش از این دیدار ، 14 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که دو تساوی و 12 شکست حاصل تلاش ملی پوشان ایرانی مقابل قهرمان جهان بود.
گل های این دیدار را اصغر حسن زاده و وحید شمسایی برای تیم ایران و گومز، سیلوا، رافائل لیرا و گولو برای تیم برزیل به ثمر رساندند.
در نیمه نخست، ملی پوشان ایرانی با دفاع منطقی از میانه میدان، اجازه خودنمایی را به بازیکنان تکنیکی برزیل ندادند و در یک ضد حمله سرعتی دروازه تیاگو بهترین دراوزه بان فوتسال جهان را باز کردند.
پس از این گل، برزیلی ها با جابه جایی های فراوان و حرکات سرعتی در زمین ایران، فرصت های گلزنی بسیاری را به دست آوردند اما مصطفی نظری سنگربان کشورمان با عکس العمل های زیبای خود مانع از گلزنی زردپوشان برزیلی شد.
در اواسط این نیمه، برزیلی ها از خلع عمق خط دفاع تیم ایران و غفلت محمد کشاورز در مهار گومز استفاده کردند و بازی را به تساوی کشاندند اما شمسایی در یک ضد حمله سرعتی دروازه حریف را گشود تا ملی پوشان ایرانی با پیروزی به رختکن بروند.
نیمه دوم با حملات بازیکنان برزیل آغاز شد، آنان با پاس های کوتاه و سرعتی سعی داشتند تا خط دفاع تیم ایران را باز کنند که در دو دقیقه توفانی سه گل وارد دروازه نظری کردند تا امیدهای ایران برای کسب نخستین پیروزی مقابل قهرمان جهان از دست برود.
در ادامه این نیمه، بازیکنان تیم ایران حملات گسترده ای را بر روی دروازه تیم برزیل طراحی کردند که در نهایت محمد طاهری درآخرین دقیقه، بازی را به حداقل کشاند اما گلزنی این بازیکن مانع از شکست سفیدپوشان کشورمان برابر تیم پرستاره برزیل نشد.
دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و برزیل عصر شنبه هفته آینده در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد.
9122/ 3404 شماره 127 ساعت 18:51 تمام
۰ نفر