۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835488
T T
۰ نفر

سرمربی تیم بسکتبال کاسپین:

۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835488
سرمربی تیم بسکتبال کاسپین: انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل ب آ شیراز داریم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/27 ورزش.بسکتبال.لیگ برتر.سرمربی تیم کاسپین قزوین قزوین - سرمربی تیم کاسپین قزوین با اشاره به بازی تیمش برابر ب آ شیراز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، گفت: بازیکنان ما به دلیل برخورداری از آمادگی جسمی و روحی مناسب، انگیزه زیادی برای شکست این تیم شیرازی دارند.
بهرام رمضان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با وجود انگیزه بالای نفرات تیم ما برای پیروزی مقابل تیم ب آ شیراز، برخورداری از شرایط ایده آل جسمی و روحی، بازیکنان کاسپین نباید تیم حریف را دست کم بگیرند.
وی از برگزاری منظم و بدون وقفه تمرینات تیم بسکتبال کاسپین خبر داد و اظهار کرد: وضعیت و شرایط بازی های لیگ برتر ایجاب می کند که تیم ها با نهایت آمادگی جسمی و روحی در برابر حریفان قرار بگیرند، بنابراین تمرینات تیم ما برای دست یابی به این مهم همیشه در کمال نظم و با دقت کافی برگزار می شود.
سرمربی تیم بسکتبال کاسپین قزوین، از بهبود وضعیت جسمی ساموییله ساماکه بازیکن آمریکایی تیمش که در بازی های قبلی مصدوم شده بود، خبر داد و گفت: این بازیکن توانایی همراهمی تیم ما در برابر ب آ شیراز را دارد.
رمضان، همچنین سطح رقابت های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را نسبت به دوره گذشته کیفی تر دانست و افزود: امسال، تیم ها فاصله نزدیکی با هم دارند و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده محسوب نمی شود.
وی در پایان در رابطه با جایگاه تیمش در پایان رقابت های لیگ برتر بسکتبال، اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های فنی و بودجه هزینه شده، کسب رتبه پنجم تا هفتم برای تیم کاسپین دور از انتظار نیست.
تیم کاسپین قزوین از رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور عصر فردا (پنج شنبه ) در سالن ورزشی شهید بابایی پذیرای تیم ب آ شیراز است.
کاسپین قزوین هم اکنون با 16 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی تیم های لیگ برتر بسکتبال کشور قرار دارد.
614/ 616/ 3404 شماره 083 ساعت 15:54 تمام
۰ نفر