۲۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835259
T T
۰ نفر
رییس سازمان لیگ کاراته: اگر مرا نخواهند برای فرد جدید آرزوی موفقیت می کنم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/25 ورزش.رزمی.کاراته تهران - رییس سازمان لیگ کاراته ایران از اخبار مطرح شده در خصوص کنار گذاشته شدن وی از این پست اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در این مورد صحبت خاصی نشنیده ام و اگر فدراسیون مرا نخواهد برای مسوولان جدید سازمان لیگ آرزوی موفقیت می کنم.
محمد علی زمانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته کشور را 10 سال پیش با تدوین آئین نامه های مشخص راه انداختم.
وی افزود: برگزاری لیگ های متعدد کاراته با نظم و شکل مشخص ثمره سال های تلاش و تجربه اندوزی من و همکارانم در سازمان لیگ است اما اگر فدراسیون مرا نخواهد بدون مشکلی جدا خواهم شد.
زمانی در خصوص رقابت های سوپر لیگ در فصل جاری گفت: برترین نفرات کاراته کشور در تیم های مختلف پخش شده بودند و این مساله باعث شد تا لیگ از لحاظ فنی در شرایط بسیار ایده آلی باشد.
وی ادامه داد: بر همین اساس تیم قهرمان در آخرین روز و بر حسب تفاضل برد انفرادی مشخص شد که این مساله سطح بالای رقابت ها را نشان می دهد.
زمانی در خصوص حاشیه های موجود در لیگ گفت: در تمامی لیگ های ورزشی مسایل حاشیه ای وجود دارد و لیگ بدون این مسایل و هیجانات موجود، معنا ندارد.
رییس سازمان لیگ در خصوص تعویق بلند مدت در این مسابقات گفت: برای حضور تیم ملی در مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی گوانگجو لیگ را چند ماه تعطیل کردیم که خودم یکی از مخالفان آن بودم اما بنابر دستوراتی که به ما رسید این تصمیم را اتخاذ کردیم.
زمانی خاطرنشان کرد: همین مساله باعث شد تا هفته های پایانی را فشرده برگزار کنیم که خوشبختانه مسابقات سروقت و بدون مشکل به پایان رسید.
وی گفت: به هیچ عنوان موافق تعطیلی لیگ در فاصله چند ماه به مسابقات بین المللی نیستم چراکه لیگ می تواند محل مناسبی برای آماده سازی ورزشکاران باشد.
زمانی در خصوص مشکلات به وجود آمده از سوی تیم های تازه وارد در لیگ اظهار داشت: چنانچه در خدمت فدراسیون باشم از سال آینده قوانین مختلفی خواهیم داشت تا این مشکلات به وجود نیاید.
وی در مورد عدم پرداخت دستمزدهای بازیکنان تیم صدرای زیر آب عنوان کرد: قراردادهای لیگ کاملا رسمی است و بازیکنان صدرا می توانند با شکایت در کمیته انضباطی به حق خود برسند.
رییس سازمان لیگ در خصوص ناراحتی مسوولان تیم مناطق نفت خیز از وی گفت: بارها این مساله را توضیح داده ام و در حال حاضر که لیگ تمام شده و قهرمان آن مشخص است نباید در مورد گذشته صحبت کرد.
3783/ 3404 شماره 069 ساعت 15:37 تمام
۰ نفر