۲۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835208
T T
۰ نفر
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد امشب تشکیل جلسه می دهد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/25 ورزش.کشتی.کادر فنی تهران - اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان دوشنبه شب بعد از پایان رقابتهای انتخابی جام تختی تشکیل جلسه خواهند داد تا تکلیف سهمیه داران جام تختی و اردوهای آماده سازی ملی پوشان روشن شود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا؟ غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی و محسن کاوه و ابراهیم مهربان به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد، امشب بلافاصله بعد از پایان رقابتهای انتخابی جام تختی تشکیل جلسه خواهند داد تا بسیاری از برنامه های آتی تیم ملی تا پایان سال جاری را بررسی و برنامه ریزی کنند.
بنا بر این گزارش طبق اعلام کادر فنی تیم ملی، نفرات راه یافته به جام تختی با توجه به عملکردشان در ترکیب تیم های ملی اعزامی به رقابتهای آسیایی و جهان و همچنین پیکارهای لیگ برتر و رقابتهای قهرمانی کشور انتخاب خواهند شد که نشست امشب به همین منظور تشکیل می شود.
از سوی دیگر برنامه ریزی برای حضور در رقابتهای جام جهانی 2011 روسیه از جمله مسایل مهمی است که مربیان تیم ملی قصد دارند آخرین هماهنگی های خود را نیز در این نشست انجام دهند.
از جمله نکات جالب توجه نشست امشب می توان به حضور احتمالی امیر توکلیان به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی رقابتهای انتخابی جام تختی و همچنین گزینه اصلی پیوستن به کادر فنی تیم ملی اشاره کرد.
9162/1594 شماره 018 ساعت 10:37 تمام
۰ نفر