۲۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835042
T T
۰ نفر

اختصاصی/

۲۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835042
اختصاصی/ حیدری: مسئولیت لیگ کشتی را باید به افراد کاردان سپرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/24 ورزش.کشتی.حیدری تهران - دارنده مدال برنز کشتی بازیهای المپیک 1964 توکیو گفت: متاسفانه برخی از اتفاقات لیگ امسال نشان داد که فدراسیون باید مسئولیت برگزاری رقابتهای لیگ برتر کشتی را به فرد کاردان و توانمندی بسپرد.
علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی کشورمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تنها نکته ای که می توان در خصوص سطح کمی و کیفی رقابتهای لیگ امسال گفت این است که مسئولیت کمیته لیگ باید برای سال آینده به فرد دیگری واگذار شود.
وی افزود: بسیاری از تیم های شرکت کننده در لیگ تا یک میلیارد تومان هم هزینه می کنند تا در این پیکارها حضور یابند و برخی از اشتباهات از سوی کمیته برگزاری ممکن است این سرمایه گذاری را از بین ببرد.
سرپرست سابق تیم کشتی آزاد جوانان ایران ادامه داد: در همین راستا نباید چنین مسئولیتی به کسی واگذار شود که توانایی آن را ندارد، چرا که پویایی و گرمی رقابتهای لیگ به حضور اسپانسرهای متعدد بستگی دارد که اگر شرایط باب میل آنها نباشد، مطمئنا رفتن را بر ماندن ترجیح می دهند.
وی گفت: فدراسیون کشتی نهایت تلاش خود را می کند تا لیگ برتر را به بهترین شکل برگزار کند، اما ممکن است با گماردن برخی افراد در راس امور لیگ، ناخواسته مرتکب اشتباه شود.
مربی تیم کشتی پیشکسوتان کشورمان تصریح کرد: کمیته های داوران و لیگ از جمله کمیته های اصلی در برگزاری رقابتهای لیگ هستند و مطمئنا هرگونه مشکل و نارسایی در این دو کمیته می تواند به ضرر لیگ و در نهایت به ضرر کشتی کشورمان منجر شود.
وی در خاتمه گفت: امیدوارم فدراسیون کشتی برای سال آینده از فردی در راس امور کمیته لیگ استفاده کند تا با توانمندی و انرژی لازم در انجام مسئولیت محوله خود ظاهر شود.
9162/1594 شماره 048 ساعت 12:31 تمام
۰ نفر