۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9834871
T T
۰ نفر

تا آخر ایستاده ایم/71

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9834871
تا آخر ایستاده ایم/71 حضور با شکوه جامعه ورزش فارس در راهپیمایی 22 بمهن ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 ورزش.داخلی.فجر 89 شیراز-ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش فارس با حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر همبستگی خود را با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، ورزشکاران شرکت کننده در راهپیمایی با در دست داشتن پلاکارد ، پرچم ایران و عکسهای بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همچنین پوشیدن لباس فرم ورزشی جلوه خاصی را به راهپیمایی داده بودند.
سرپرست تربیت بدنی فارس در این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت : جامعه ورزش فارس براساس وظیفه ای که بر عهده دارند در این راهپیمایی حضور گسترده دارند و با فریاد استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی خاطرات سال 1357 را یکبار دیگر زنده کردند .
تورج موید افزود : حضور گسترده مردم نشان دهنده اینست که ملت ایران به انقلاب اسلامی وفا دارند و به دنیا نشان دادند که پشتیبان این انقلاب هستند وی اضافه کرد : حضور انبوه مردم و به نمایش گذاشتن ایثار و از خود گذشتگی بهترین پشتیبان برای انقلاب است و با وجود این همبستگی دشمنان بیش از پیش مایوس تر خواهند شد.
مدیر عامل باشگاه برق شیراز هم گفت : در این راهپیمایی شرکت کردیم تا دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم .
غلامرضا آبهشت افزود : حضور گسترده ورزشکاران فارس در این حماسه باشکوه نشان دهنده علاقه مندی آنها به انقلاب اسلامی است اگر چه بسیاری از این جوانان پیروزی انقلاب را در سال 57 ندیده اند اما به آن وفادارند.
وی اضافه کرد : بازیکنان ، دست اندر کاران باشگاه برق شیرا ز امروز همگام با اقشار مختلف در راهپیمایی شرکت کردند تا نشان دهند که انقلاب اسلامی را دوست می دارند.
مدیر عامل باشگاه مقاومت شیراز هم گفت : ورزشکاران همیشه در تمام صحنه ها حضوری چشم گیر دارند و اینبار در 22 بهمن 1389 نشان دادند که به انقلاب عشق می ورزند.
جعفر جعفری افزود : مجموعه باشگاه مقاومت به پاس داری از انقلاب اسلامی و خون شهدا وظیفه خود دانستند تا در راهپیمایی شرکت کنند.
شماره 038 ساعت 14:43 تمام
۰ نفر