۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9834862
T T
۰ نفر

ترابیان: حضور کرش 90 درصد قطعی شده است

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9834862
ترابیان: حضور کرش 90 درصد قطعی شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال.تیم ملی تهران - سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که 90 درصد به حضور کارلوس کرش در تیم ملی کشورمان امیدوار است.
عباس ترابیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کارلوس کرش به پرتغال رفته تا با همکاران خود برای حضور در تیم ملی کشورمان گفت و گو کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر فدراسیون و کرش در 3 بند قرارداد با هم اختلاف دارند اما این اختلافات بزرگ نیست.
سرپرست کمیته روابط بین الملل گفت: 90 درصد به حضور کارلوس کرش در تیم کشورمان امیدوار هستم زیرا او در دیدار از ایران بسیار به کشورمان علاقه مند شد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط مذاکره با این مربی بسیار حرفه ای بود و او طرز برخورد فدراسیون را پسندیده است.
وی اظهار داشت: همانطور که گفتم به حضور کرش در تیم ملی کشورمان بسیار امیدوار هستیم و او گزینه اصلی ما برای تیم ملی است اما در صورتی که به توافق نرسیم گزینه های جایگزین مد نظرمان است.
ترابیان افزود: کرش در دیدار مقابل روسیه اعلام کرد که با تیم ملی کشورمان می تواند کارهای زیادی انجام دهد تا قدرت اول آسیا شویم.
سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران گفت: وضعیت حضور کارلوس کرش در تیم ملی کشورمان تا اواخرهفته آینده مشخص خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی کرش در ایران تربیت مربیان خوب برای کشورمان است که دستیاران او در این امر تصخصص زیادی دارند.
ترابیان در خصوص شایعات اخیر مبنی بر مبلغ قرارداد کارلوس کرش گفت: این مبالغی که در رسانه ها مطرح می شود، اصلا صحیح نیست.
سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کارلوس کرش با حضور دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی کاملا موافق است.
ترابیان در پایان گفت: مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا سه سال شاگرد کارلوس کرش بوده است.
کارلوس کرش در گذشته سرمربی تیم رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال بوده و همچنین پیش از این سال ها به عنوان دستیار اول در کنار آلکس فرگوسن در تیم منچستر یونایتد فعالیت کرده است.
9118/1647 شماره 029 ساعت 12:57 تمام
۰ نفر