۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9834834
T T
۰ نفر

تا آخر ایستاده ایم/10

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9834834
تا آخر ایستاده ایم/10 حضور مسوولان و ورزشکاران فدراسیون ورزش های رزمی در راهپیمایی 22 بهمن ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 ورزش.ورزشی.فجر 89 تهران- مسوولان و ورزشکاران فدراسیون ورزش های رزمی همچون سال های گذشته حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دارند.
به گزارش روز جمعه ایرنا؟ ورزشکاران برای گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در کنار دیگر آحاد مردم حضور گرمی در راهپیمایی داشته تا بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کنند.
در این راستا مسوولان، مربیان و ورزشکاران فدراسیون ورزش های رزمی همچون سال های گذشته در بین مردم حضور داشته تا نشان دهند ورزشکاران نیز در کنار دیگر قشرهای جامعه همیشه در صحنه های مختلف حضور دارند تا حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی نشان بدهند.
ورزشکاران سبک ها و رشته های مختلف فدراسیون ورزش های رزمی صبح امروز در خیابان بهبودی حضور یافته و همسو با دیگر مردم بر علیه استکبار شعار داده و با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.
محمد نوحی رییس فدراسیون ورزش های رزمی در این خصوص به خبرنگار ایرنا، گفت: حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن برای هر ایرانی یک وظیفه است.
وی افزود: بر این اساس ورزشکاران و مسوولان فدراسیون رزمی که همیشه در صحنه های مختلف حمایت همه جانبه خود را از جمهوری اسلامی نشان داده اند امروز نیز در راهپیمایی حضور یافتند.
نوحی ادامه داد: آرمان های امام راحل همیشه برای ما ارزشمند است و امسال نیز همچون ادوار گذشته در صحنه حاضر شده ایم تا انزجار خود را از کشورهای مستکبر نشان بدهیم.
وی اظهار داشت: راهپیمایی روز 22 بهمن نشان دهنده اتحاد و همبستگی ملت ایران و مشت محمکی بر دهان استکبار جهانی تلقی می شود.
رییس فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص حضور پرشور مردم ایران در این روز به یادماندنی گفت: مردم ایران اسلامی همواره با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کرده و با تبعیت از مقام معظم رهبری با حضور در راهپیمایی 22 بهمن انزجار و نفرت خود را از سیاست های مستکبران نشان داده اند.
3783* شماره 001 ساعت 09:50 تمام
۰ نفر