۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9833015
T T
۰ نفر
سرمربی ازبکستان : تنها قهرمانی جام ملتها مایه رضایت من خواهد شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/02 ورزش.فوتبال.آسیا.جام ملتها تهران- پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال ازبکستان بر اردن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا چندان مایه رضایت سرمربی ازبکها نشد و وی هدف خود را فتح این جام دانست .
وادیم آبرامف سرمربی ازبکستان پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام ملتها به این سوال که آیا شاگردانش می توانند جلوتر از این بروند پاسخ مثبت داد.
وی گفت : بله ، چرانه . من از همان اولین حضور خود در یک کنفرانس مطبوعاتی در قطر گفته بودم که ما برای قهرمانی به اینجا آمده ایم . این نظر من تغییر نکرده است .
ازبکستان در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار شنبه استرالیا و عراق روبرو خواهد شد. پیشتر ژاپن پس از غلبه بر قطر میزبان مسابقات به نیمه نهایی صعود کرده بود تا خود را برای مصاف دشوار با برنده دیدار ایران و کره جنوبی آماده کند.
ازبکستان که در نیمه اول دیدار خود با اردن بدون گل متوقف شده بود پس از وقت استراحت ظرف چهار دقیقه دوبار دروازه حریف خود را توسط اولوگبیک باکایف گشود .
اما بشار بنی یاسین بازیکن اردن یکی از دو گل خورده این دیدار را که در ورزشگاه خلیفه دو حه برگزار شد جبران کرد.
آبرامف ضمن ستایش از باکایف که انتظار نمی رفت در ترکیت تیم قرار گیرد ولی در نهایت به میدان رفت گفت : وی بازیکن بزرگ و با تجربه ای است . من او را خوب می شناسم . من به وی فرصت بازی دادم و وی دو گل به ثمر رساند.
سرمربی ازبکسنان همچنین گفت برای وی اهمیت ندارد که حریف بعدی ازبکستان چه تیمی خواهد بلکه فعلا تیمش باید استراحت کند .
مترجمام 1184**1403شبک شماره 002 ساعت 01:31 تمام
۰ نفر