۲۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9832788
T T
۰ نفر
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز: بازیکنان به شرایط ایده آل بدنی رسیده اند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/29 ورزش.فوتبال.شهرداری تبریز- سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با خوب توصیف کردن اردوی ترکیه، از ایده آل بودن شرایط بدنی بازیکنان تیم خبر داد.
حمید درخشان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمانی که در اردو حاضر شدیم روزی سه جلسه تمرین می کردیم و حاصل این تمرینات، کسب آمادگی بدنی و قرار گرفتن در شرایط ایده آل بود.
وی خاطر نشان کرد: بازیکنان شهرداری در فصل اول این فرصت را نداشتند که به تمرینات بدن سازی بپردازند اما در این اردو این فرصت برای آنها مهیا شد و شرایط بدنی خوبی پیدا کردند.
درخشان گفت: به جز میثم بائو که مصدوم بود و سعید دقیقی که مشکلات دانشگاهی داشت، بقیه بازیکنان در اردو حضور داشتند و با انجام دو بازی تدارکاتی با تیم هایی از ترکیه و روسیه در این اردو، به آنچه که می خواستیم ، رسیدیم.
وی خاطرنشان کرد : اولین بازی تدارکاتی تیم مقابل یک تیم لیگ دسته دومی ترکیه بود که دو بر صفر برنده شدیم و در بازی دوم مقابل تیم دسته اولی روسیه به تساوی یک بر یک دست یافتیم که این نتایج از نظر روحی تاثیر خوبی روی بازیکنان داشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: در مدت زمانی که تا شروع رقابت های لیگ برتر باقی است ، چند بازی تدارکاتی با تیم های مختلف داخلی برگزار خواهیم کرد و تیم را آماده نگه خواهیم داشت.
درخشان گفت: در اولین گام، با تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در تعطیلات به سر می برد و نسبت به گذشته متحول شده است ، بازی می کنیم و برای بازی های بعدی نیز در حال رایزنی هستیم.
وی افزود : اگر شرایط آب و هوایی استان و تبریز خوب باشد ، در تبریز به تمرینات ادامه خواهیم داد و در غیر این صورت در یکی از شهرهایی که بارندگی کم و هوا نسبتا خوب باشد، تمرین می کنیم.
تمرینات تیم فوتبال شهرداری تبریز از فردا در تبریز از سر گرفته می شود.
تیم فوتبال شهرداری تبریز که با 20 امتیاز از 20 بازی در رده هفدهم جدول قرار گرفته است در 16 بهمن ماه امسال و در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته برتر باشگاه های کشوردر ورزشگاه یادگار امام (ره ) تبریز به مصاف تیم مس کرمان می رود .
7233/245/1581 شماره 030 ساعت 12:13 تمام
۰ نفر