۱۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9831767
T T
۰ نفر
رقابت های لیگ یک فوتبال در دور رفت به ایستگاه آخر رسید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/19 ورزش.داخلی.فوتبال تبریز - رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، دیدارهای پایانی دور رفت را برگزار خواهند کرد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در هفته سیزدهم این رقابت ها، تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز به ترتیب در یزد و مشهد به مصاف تیم های تربیت و ابومسلم خواهند رفت.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که با روی کار آمدن زوران اسمیلسکی دچار تحولاتی شده و هفته گذشته به اولین بردش با این سرمربی مقابل شهرداری یاسوج دست یافت.
البته ماشین سازی پیش از آمدن این مربی مقدونیه ای نیز مقابل حریفان خصوصا در خارج از خانه خوب ظاهر می شد، اما توانایی حفظ نتیجه را نداشت و با آمدن اسمیلسکی به این توانایی نیز دست یافته است.
ماشین سازی تاکنون دو برد، شش تساوی و چهار باخت به دست آورده و با 12 امتیاز از 12 بازی رده ای بهتر از سیزدهم ندارد.
این تیم با ریشه تبریزی در این هفته دیدار سختی مقابل تیم تربیت یزد که همواره از مدعیان لیگ یک بوده دارد و کسب نتیجه تساوی خارج از خانه مقابل این تیم که ماشین سازی تبحر خاصی در آن دارد، می تواند بهترین نتیجه باشد.
تربیت یزد نیز در این فصل برد زیادی مقابل حریفان نداشته و تنها سه برد در کارنامه دارد، اما به خاطر کسب هشت تساوی و تنها یک باخت با 17 امتیاز در رده سوم جدول گروه الف قرار گرفته است.
به هر حال اگر ماشین سازی بتواند در این بازی به پیروزی دست یابد می تواند خود را تا رده های دهم و یازدهم جدول بالا بکشد، اما در غیر این صورت و کسب تساوی و یا باخت، در همان رده دوازدهم باقی خواهد ماند.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز که با برد پیام مخابرات فارس در هفته گذشته، خود را به عنوان مدعی گروه ب معرفی کرد، در این هفته در مشهد به مصاف ابومسلم این شهر می رود.
این تیم که با 20 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم 20 امتیازی نساجی، در رده چهارم قرار گرفته با تیم های اول و دوم جدول نیز یک امتیاز اختلاف دارد و کسب پیروزی مقابل ابومسلم برای این تیم در حکم قرار گرفتن در جمع مدعیان لیگ یک خواهد بود.
گسترشی ها نیز با لوکا بوناچیچ روی نوار پیروزی قرار گرفته اند و سه برد متوالی در کارنامه ثبت کرده اند.
ابومسلم نیز نیم نگاهی به رده های بالای جدول دارد و در صورت کسب پیروزی در این بازی، می تواند بالاتر از گسترش فولاد قرار گیرد، چرا که این تیم هم اکنون با 18 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفته است.
شهرداری بندرعباس با شهرک صنعتی کاوه تهران، مقاومت سپاسی شیراز با داماش گیلان، مس رفسنجان با پیام مشهد و فولاد یزد با داماش دورود در روز پنجشنبه و اتکا گلستان با سازمان همیاری اراک، فولاد نطنز با گل گهر سیرجان، شهرداری یاسوج با نفت مسجد سلیمان، مس سرچشمه کرمان با صنعت ساری ، استقلال اهواز با برق شیراز، پیام مخابرات فارس با نساجی مازندران، آلومینیوم هرمزگان با شیرین فراز و سپید رود رشت با ایرانجوان بوشهر در روز جمعه دیگر دیدارهای این هفته را برگزار می کنند.
این رقابت ها پس از برگزاری این هفته، تا هشتم بهمن ماه جاری تعطیل خواهد بود و تیم های حاضر در آن، از بیست و پنجم دی ماه تا دهم بهمن ماه سال جاری برای نقل و انتقال بازیکن و گرفتن یار جدید فرصت دارند.
7233/245/1594 شماره 012 ساعت 10:57 تمام
۰ نفر