۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9831028
T T
۰ نفر
شاملی ،چهارمین مدال طلای ایران در اسکواش جوانان اسکاتلند را کسب کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/10 ورزش.اسکواش.اسکاتلند تهران - سهیل شاملی عصر جمعه، چهارمین مدال طلای ایران در رقابت های بین المللی اسکواش جوانان اسکاتلند را به دست آورد.
به گزارش ایرنا، دراین دوره از پیکارها که درشهر ادینبورو اسکاتلند برگزار می شود، شاملی در فینال گروه بازنده ها (پلیت ) با نتیجه سه بر یک حریف ژاپنی خود را شکست داد تا علاوه بر کسب مدال طلا ، در مکان پنجم جدول اصلی رده سنی زیر 17 سال قرار گیرد.
وی درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه در ابتدای رقابت ها دچار سرما خوردگی شدید شدم که این امر باعث شد تا نتوانم به مراحل پایانی جدول اصلی راه یابم.
شاملی نبود تجربه را مهم ترین مشکلات اسکواش بازان ایرانی اعلام کرد و گفت : شرکت آنان در رقابت های بین المللی اسکاتلند و انگلیس، فرصت گرانبهایی است تا آنان، تجربیات خود را افزایش دهند.
وی با اشاره به حضور امجدخان پاکستانی در راس کادر فنی تیم های ملی اسکواش ایران افزود: این مربی سرشناس، اسکواش بازان کشورمان را با تمرینات حرفه ای این رشته ورزشی آشنا کرده است که این امر می تواند تاثیر بسزایی در روند رو به رشد اسکواش ایران داشته باشد.
پیش از این آرین محمد رضا ضیا کاشانی، اعتمادی و فرزاد شکوهی به مدال طلا و عرفان جمشیدی به مدال نقره رقابت های جوانان اسکاتلند دست یافته بودند.
اعضای تیم اسکواش جوانان ایران پس از اتمام رقابت های اسکاتلند راهی شهر شفیلد انگلیس می شوند تا در پیکارهای بین المللی این کشور شرکت کنند.
9122 1918** شماره 011 ساعت 19:16 تمام
۰ نفر