۲۹ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9830265
T T
۰ نفر
یحیی زاده: پرونده حضور ورزشکاران در پارتی های شبانه در دادگاه تشکیل شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/29 ورزش.رئیس کمیسیون تربیت بدنی.پارتی های شبانه.یحیی زاده یزد - رییس کمیسیون تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی حضور برخی از بازیکنان ورزشی سرشناس در پارتی های شبانه را مایه تاسف عنوان کرد و گفت : پرونده این بازیکنان در دادگاه تشکیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : البته هنوز جریان رسیدگی آنها را در دادگاه تشکیل نشده است .
وی اظهار امیدواری کرد که با برخورد قاطع و اسلامی قوه قضائیه دیگر شاهد تکرار اینگونه ناهنجاری های فرهنگی از سوی ورزشکاران نباشیم .
نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درخصوص پرونده این بازیکنان سرشناس قوه قضائیه محکم تر برخورد خواهد نمود ، افزود : بر این باوریم که گاهی در ورزش دچار فقر فرهنگی هستیم به طوری که برخی بازیکنان با درآمد بالا ، وضعیت فرهنگی ، اخلاقی و ظرفیت پایینی دارند.
یحیی زاده گفت : ورزشکار باید پهلوان باشد و برخود مسلط باشند تا هرگز در دام سود جویان نیفتند.ک/3 ت/1968 شماره 059 ساعت 15:04 تمام
۰ نفر