۱۵ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9829050
T T
۰ نفر

اختصاصی/

۱۵ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9829050
اختصاصی/ محبی: جذب کشتی گیران مورد نظر نیازمند دریافت بودجه است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/15 ورزش.کشتی.محبی تهران- مدیر فنی تیم کشتی آزاد ذوب آهن فرامان کرمانشاه در خصوص حضور این تیم در رقابتهای لیگ برتر گفت: ما برای جذب کشتی گیران مورد نظر و تشکیل یک کادر فنی قوی ، همچنان در انتظار دریافت بودجه از سوی باشگاه هستیم.
محمد حسن محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: متولیان هیات کشتی و اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه سعی دارند به هر نحو ممکن تیم قدرتمند و یکدستی را راهی رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد کنند که در همین رابطه من نیز به عنوان عضوی از کادر فنی این تیم مشغول تدارکات لازم هستم.
وی افزود: ما علاوه بر نفرات بومی خود با چندین کشتی گیر غیر بومی نیز مذاکراتی داشتیم، اما هنوز پولی از سوی باشگاه دریافت نکرده ایم تا این توافقات را بطور رسمی ثبت کنیم. ضمن اینکه تشکیل یک کادر فنی قوی و باتجربه نیز هزینه های لازم خود را می طلبد.
مدیر فنی تیم کشتی ذوب آهن فرامان کرمانشاه با محدودیت زمانی تیمها برای آماده سازی تا آغاز لیگ برتر اشاره کرد و گفت: فرصت دو هفته ای تا آغاز این پیکارها در شرایطی که هنوز هیچکدام از تیم های مدعی بطور رسمی وارد عمل نشده اند، کمی مشکل ساز خواهد بود و من فکر می کنم برپایی رقابتهای لیگ را با تاخیر روبرو کند.
محبی تصریح کرد: مطمئنا جذب کشتی گیران مورد نظر و جمع کردن تیمی یکدست و دلخواه علاوه بر منابع مالی مطلوب، نیازمند زمان کافی است که متاسفانه این فرصت در اختیار تیم ها و باشگاه ها قرار ندارد.
وی در خاتمه گفت: به هر حال امیدوارم رقابتهای لیگ برتر امسال از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار داشته باشد، چراکه برگزاری یک لیگ پویا و برنامه ریزی شده، می تواند در شکل گیری تیم های ملی و شناسایی استعدادهای ناب کشتی نیز موثر واقع شود.
1440**9162 شماره 030 ساعت 11:10 تمام
۰ نفر