۱۴ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9829016
T T
۰ نفر
سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی: بی تجربگی عامل شکست تیم ما بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/14 ورزش.داخلی.والیبال.لیگ برتر کرمان - سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: بی تجربگی بازیکنان جوان تیم ما در دیدار مقابل نماینده کرمان باعث شد تا نتیجه این بازی را واگذار کنیم.
به گزارش ایرنا، علی نقدی شامگاه یکشنبه پس از دیدار دو تیم برق کرمان و ارتعاشات صنعتی ایران در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور افزود: به رغم اینکه در پنج دیدار تدارکاتی پیش از آغاز این رقابت ها بسیار خوب عمل کرده بودیم اما در دیدار مقابل کرمان دچار افت شدیم.
وی ادامه داد: برخی بازیکنان جوان تیم ارتعاشات صنعتی تجربه حضور در لیگ برتر و بازی در خانه حریف را نداشتند و نتوانستند در این دیدار نتیجه لازم را به دست آورند.
نقدی با اشاره به بازی خوب رضا صفایی بازیکن تیم برق کرمان در این دیدار افزود: می دانستیم باید از ابتدای بازی او را مهار کنیم تا برای ادامه رقابت دچار مشکل نشویم اما متاسفانه در این خصوص چندان موفق نبودیم سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در خصوص داوری این بازی نیز یادآور شد: قضاوت این دیدار مشکل چندانی نداشت اما از داوران توقع داریم کمتر اشتباه کنند.
وی افزود: اگر این دیدار در تهران و به میزبانی تیم ما برگزار می شد به این سادگی نتیجه را به حریف واگذار نمی کردیم.
تیم والیبال ارتعاشات صنعتی عصر یکشنبه با نتیجه 3 بر 2 در کرمان مقابل نماینده این شهر مغلوب شد.ک/2 7443/2624 شماره 108 ساعت 21:24 تمام
۰ نفر