۳ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9828060
T T
۰ نفر

بازیهای آسیایی 2010

۳ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9828060
بازیهای آسیایی 2010 بخشیده شدن محمد بنا و حضور افشارزاده در جمع کشتی گیران ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/03 ورزش.کشتی.گوانگجو تهران- سرپرست کاروان کشتی ایران در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو از بخشیده شدن جریمه محمد بنا از سوی کمیته برگزاری مسابقات خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سایت رسمی بازیهای آسیایی ؟ جعفر اولیا ضمن اعلام این خبر گفت: کمیته برگزاری مسابقات کشتی بازیهای آسیایی جریمه محمد بنا را بخشید.از سویی دیگر ما با رافایل مارتینیتی رییس فیلا نیز صحبت کردیم و شرایط مسابقه روزگذشته را برایش توضیح دادیم که او هم قبول کرد محمد بنا تحت تاثیر شرایط مسابقه، روی تشک آمد. هر چند او بارها تاکید کرد که از مربی بزرگی همچون محمد بنا انتظار بیشتری می رفت.
اولیا گفت:مارتینتی با تاکید کادر سرپرستی تیم کشتی آزاد،مسابقه صبح چهارشنبه مهدی تقوی و حریف قزاق را نیز به طور ویژه زیر نظر داشت تا مشکل خاصی در این دیدار حساس بوجود نیاید.
از سویی دیگر بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان نیز صبح چهارشنبه پس از راهیابی هر سه نماینده کشتی آزاد کشورمان به فینال اوزان 66 ، 74 و 84 کیلوگرم، در محل استراحت آزادکاران حضور یافت و ضمن تبریک به آنان، دقایقی را با کادر فنی تیم ملی به بحث و گفت و گو پرداخت.
9162 شماره 011 ساعت 08:13 تمام
۰ نفر