۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9827306
T T
۰ نفر

بازیهای آسیایی 2010،

۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9827306
بازیهای آسیایی 2010، رییس شورای المپیک آسیا،ارتقای سطح فنی بازی های آسیایی را با ارزش خواند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/24 ورزش.خارجی.چین.بازی های آسیایی پکن - رییس شورای المپیک آسیا از تلاش ورزشکاران این قاره برای ارتقای سطح فنی این بازی ها که در چین جریان دارد ، قدردانی کرد و این هدف را با ارزش دانست.
شیخ احمد الفهد الصباح در مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه که از تلویزیون مرکزی چین پخش شد، گفت: از جمله ورزشکاران چینی برای ارتقای سطح فنی این رقابت ها تلاش کرده و رکوردهای جدید برجای گذاشته شده که همگی با ارزش است در حالی که با گذشت سه روز تقریبا نیمی از نشان های زرین بازی های آسیایی شانزدهمین دوره در استان گوانگ دونگ چین از آن ورزشکاران چینی شده است ؟ وی از ورزشکاران آسیایی خواست تا امید خود را از دست نداده و برای کسب قهرمانی تلاش کنند.
رییس شورای المپیک آسیا گفت : حضور قوی چین در رقابت ها مانعی برای کسب مدال توسط دیگر کشورها نیست. بلکه قوی بودن ورزشکاران در رقابت ها بر ارزش های آن افزوده و باعث کسب نتایج بهتر می شود.
وی پذیرفت که چین ، ژاپن و کره جنوبی قدرت های ورزش آسیا هستند اما تاکید کرد: در آینده احتمال تغییر این شرایط در جدول رده بندی با توجه به تخصیص امکانات برای ورزش ، وجود دارد .
آساق ** 275 ** 1440**2100 شماره 074 ساعت 13:56 تمام
۰ نفر