۱۳ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9826361
T T
۰ نفر
سردار ملاحی: قاطعانه از مدیر روستا حمایت می کنم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/13 ورزش.فوتبال.ملاحی.پاس همدان - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: قاطعانه از مدیر روستا حمایت می کنم و از عملکرد وی راضی هستم.
تیم فوتبال پاس همدان در هفته چهاردهم لیگ برتر کشور عصر امروز /پنج شنبه / مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.
سردار کریم ملاحی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تکذیب شایعاتی مبنی بر اینکه بازی برابر ذوب آهن آخرین فرصت اصغر مدیر روستا برای سرمربیگری پاس بوده است، اظهار داشت: مدیر روستا با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهد و اگر قرار به تغییرات باشد، همگی از این تیم می رویم.
وی اضافه کرد: تیم پاس در مقابل ذوب آهن بازی بسیار خوبی را انجام داد و تمامی کارشناسان حاضر در ورزشگاه نیز عملکرد بازیکنان را تحسین کردند.
ملاحی بیان داشت: در این بازی تیم ذوب آهن فرصت گلزنی نداشت و برحسب یک صحنه اتفاقی به گل رسید اما تیم پاس از ابتدای این مسابقه بازی هجومی را در دستور کار داشت و بسیار بهتر از حریف صدرنشین خود ظاهر شد.
وی افزود: تیم پاس در مقابل ذوب آهن هیچ گاه مستحق باخت نبود اما تجربه و شرایط میزبانی حریف باعث شد تا یک شکست تلخ را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: هم اینک تابع تصمیم گیری اعضای هیات مدیره باشگاه هستم و اگر فردی بهتر را سراغ دارند می توانند جانشین کنند.
وی یادآور شد: تا زمانی که در تیم پاس هستم با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهیم و معتقدم همین کادر فنی می تواند شرایط را بهبود ببخشد.
7520/551/ 3404 شماره 035 ساعت 18:06 تمام
۰ نفر