۹ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9826010
T T
۰ نفر
عضو تیم ملی تیراندازی: برای کسب نتیجه راهی المپیک آسیایی می شوم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/09 ورزش.تیراندازی.زنان تهران - عضو تیم ملی اهداف پروازی در بخش بانوان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از کسب نتیجه مناسب به عنوان مهمترین انگیزه خود در اعزام به گوانگجو یاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران، سپیده سیرانی دارنده عنوان نایب قهرمانی غرب آسیا و هشتم جوانان جهان تیم 4 نفره اهداف پروازی در بازی های آسیایی را آماده خواند و گفت: این آمادگی حاصل اردوها ی مستمر داخلی و خارجی همچنین تلاش مربی تیم ملی است.
وی از چین ، کویت، کره و ژاپن به عنوان حریفانی قدر در این رقابتها نام برد و تاکیدکرد: تیم ایران با آمادگی کامل به مصاف آنها خواهد رفت.
عضو تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: خوشبختانه ملی پوشان کاملا تحت حمایت فدراسیون هستند و به همین دلیل ما با خیال آسوده تری تمریناتمان را پیگیری می کنیم.
وی کمبود امکانات و فضای تمرینی و آموزشی را مهمترین مانع رشد این رشته درکشور دانست و گفت: در تهران تنها ورزشگاه آزادی و باشگاه ساصد امکان پییگری تیراندازی در رشته اهداف پروازی دارد و فکر می کنم در استانها وشهرستانها، فضای مناسبی برای آموزش و یا پیگیری این رشته توسط علاقمندان وجود نداشته باشد که این موضوع خود مانع مهمی برای رشد این رشته در نزد علاقمندان است.
سپیده سیرانی تصریح کرد:قطعا ایجاد امکانات و تسهیلات بیشتر امکان توسعه همگانی این رشته را به وجود می آورد و به اعتقاد من آموزش عمومی این رشته گسترش حرفه ای رشته تیراندازی به ویژه اهداف پروازی را در پی خواهد داشت وی تاکید کرد: حضور در بازی های المپیک مهمترین و بزرگترین آرزوی قلبی من است که برای تحقق این آرزو تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.
وی افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک از امسال (میلادی ) آغاز خواهد شد و امیدوارم بتوانم به عنوان نخستین بانوی تیرانداز ایرانی در رشته اهداف در المپیک حضور پیدا کنم.
1647**1553 شماره 016 ساعت 11:13 تمام
۰ نفر