۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825994
T T
۰ نفر

مهدوی کیا:بد شانس بودیم

۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825994
مهدوی کیا:بد شانس بودیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/08 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال تهران-سرگروه تیم فوتبال استیل اذین گفت:دردیدار مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و نتیجه را درعین شایستگی به این تیم واگذار کردیم.
مهدی مهدوی کیا شنبه شب درحالی که از نتیجه این بازی کاملا ناراضی به نظر می رسید،افزود:این قانون فوتبال است هر تیمی که گل نزند درادامه حتما دروازه اش بازخواهد شد.
وی در خصوص دیدار شنبه شب استیل آذین و پرسپولیس گفت:بازی خوبی بود ، در نیمه نخست توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم ما بود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های بدست آمده به خوبی استفاده کنیم .
هافبک تیم فوتبال استیل آذین تصریح کرد:در روزی که تیم ما بد اقبال بود پرسپولیسی ها در نیمه دوم از معدود فرصت هایی که داشتند به خوبی استفاده کرده و به گل رسیدند.
مهدوی کیا افزود:البته اگر ضربه حسین کاظمی به گل تبدیل می شد به طور حتم روندبازی تغییر می کردو نتیجه غیر از این بود.
وی درخصوص حضورمجددش مقابل پرسپولیس تیمی که سال ها برای آن بازی کرده است نیز، گفت: این مسایل درفوتبال حرفه ای حل شده است ، به عنوان بازیکنی که فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کنم به این مسایل توجهی ندارم.
مهدوی کیا درادامه مصدومیت را عامل تعویض خود دراین بازی عنوان کرد و افزود:هنگامی که درحال دفع توپ بودم کشاله پایم آسیب دید از این رو از کادر فنی درخواست کردم تعویضم کنند.
وی درعین حال مصدومیتش را جدی ندانست وافزود:مصدومیتم جدی نیست و با استراحت یک تا 2 روز می توانم باردیگر برای استیل آذین به میدان بروم.
سرگروه تیم فوتبال استیل آذین بااشاره به اینکه فوتبال سایه روشنهای زیاد دارد درباره حواشی این تیم نیز گفت:حاشیه همواره درکنار تیم های بزرگ است اما خوشبختانه تیم ما حاشیه خاصی ندارد.
9144 شماره 128 ساعت 21:23 تمام
۰ نفر