۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825944
T T
۰ نفر

مدیرکل تربیت بدنی همدان:

۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825944
مدیرکل تربیت بدنی همدان: مسوولان ورزش کشور با وزنه بردار خاطی برخورد می کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/08 ورزش.وزنه برداری.تربیت بدنی همدان همدان - مدیرکل تربیت بدنی همدان گفت: مسوولان ورزش کشور اعم از سازمان تربیت بدنی و فدراسیون وزنه برداری به طور قاطع با وزنه بردار خاطی همدان برخورد می کنند.
حسین خدادادی، نماینده وزنه برداری ایران در رقابت های جهانی پیشکسوتان برای دریافت مدال برنز خود در کنار نماینده رژیم صهیونیستی بر روی سکوی اهدای مدال ایستاد.
سید عبدی افتخاری روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: حسین خدادادی در عضویت تیم ملی وزنه برداری کشور در رقابت های جهانی حضور یافته و برخورد با وی در حیطه وظایف فدراسیون و سازمان تربیت بدنی است.
وی اضافه کرد: مسوول حراست تربیت بدنی همدان که به عنوان نماینده حراست همراه با تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان در مسابقات جهانی حضور داشته نیز تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند و امتناع از رفتن وزنه بردار خاطی بر روی سکو بکار گرفته بود.
وی بیان داشت: به هر حال این ورزشکار مرتکب عملی غیر قابل انکار شده است و قطع به یقین برخورد قانوی با وی توسط فدراسیون و دیگر مسوولان ورزشی اتخاذ خواهد شد.
7520/551/1647 شماره 078 ساعت 14:52 تمام
۰ نفر