۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825898
T T
۰ نفر

رد مذاکره با ریکارد

۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825898
رد مذاکره با ریکارد ترابیان: اگر در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی دخالت کنند، استعفا می دهم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/08 ورزش.توپی.فوتبال.تیم ملی تهران - رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: تنها این کمیته حق انتخاب سرمربی تیم ملی را دارد و اگر بخش های دیگر دست به این انتخاب بزنند ، کار غیرقانونی مرتکب می شوند و من از کمیته روابط بین الملل می روم.
عباس ترابیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد صحبت های مطرح شده پس از استعفای افشین قطبی از سرمربیگری تیم ملی تاکید کرد که افشین قطبی همچنان با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و مورد حمایت ماست. به نظرمن طرح و بحث در مورد این مسایل در این مقطع زمانی کار درستی نیست و به نوعی خودزنی پیش از شروع جام ملت های آسیاست.
وی در مورد صحبت های افشین قطبی مبنی بر استعفایش پس از جام ملت های آسیا تاکید کرد: قرارداد افشین قطبی دقیقا در پایان بازی های جام ملت های آسیا به اتمام نمی رسد و فقط تعهدات این مربی در بخش هایی از قراردادش کمتر می شود. البته اگر قطبی خودش بخواهد ، می تواند برود اما ممکن است فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با وی حرف هایی داشته باشد.
رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به شرح وظایف این کمیته خاطرنشان کرد: هیچ شخص و گروه خاصی در هیچ بخشی از فوتبال کشور حق مذاکره در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی را برای دوره های بعدی را ندارد و اگر چنین اقدامی صورت بگیرد، خلاف قانون است .
ترابیان با تکذیب شایعه انتخاب سرمربی از سوی کمیته روابط بین الملل افزود: هیچ گزینه ای فعلا مد نظر ما نیست و تمام حواسمان معطوف به بازی های جام ملت های آسیاست.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تشکیل کمیته ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی که علی فتح الله زاده عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از آن پرده برداشت ، یادآور شد: هیچ کمیته ای وجود ندارد و اگر هم تشکیلاتی به وجود آمده باشد از آن بی خبرم. همان طور که گفتم بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فقط به کمیته روابط بین الملل مربوط است و اگر حرکتی از سوی بخش های دیگر صورت بگیرد ، خلاف قانون است.
ترابیان در ادامه صحبت هایش گفت: پس از اتمام جام ملت های آسیا، اگر افشین قطبی بخواهد از تیم ملی کناره گیری کند و مربی جدید انتخاب شود، کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال همان طور که توانایی برگزاری بازی های بزرگی چون برزیل، نیجریه و همچنین کره و چین را داشت در این مورد نیز ناتوان نخواهد بود.
وی همچنین با رد شایعه مذاکره با فرانک ریکارد از سوی کمیته روابط بین الملل خاطرنشان کرد: در جریان این موضوع نیستم و هر کس هم در این کار دخالت کرده باشد ، بر خلاف قانون عمل کرده است. وظایف بخش های مختلف فدراسیون فوتبال تعریف شده است و اگر از سایر قسمت ها در کار روابط بین الملل دخالت شود از این کمیته استعفا می دهم و می روم.
م.ا/1581 شماره 032 ساعت 11:17 تمام
۰ نفر