۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825612
T T
۰ نفر
سرپرست تیم گلبال: نبود بودجه باعث لغو اردوی ششم شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/04 ورزش.نابینایان.گلبال تهران - سرپرست تیم ملی گلبال مردان کشورمان گفت: بازیکنان قرار بود از امروز برای بازی های پاراآسیایی گوانگجو به اردوی ششم بروند که به دلیل نبود بودجه مورد نیاز، اردو لغو شد.
محمد رضا مظلومی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی گلبال مردان خود را برای حضور در نخستین دوره بازی های پاراآسیایی گوانگجو که از 21 آذرماه امسال در کشور چین برگزار می شود، آماده می کند.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی گلبال بازیکنان تا آغاز مسابقات پاراآسیایی باید در 9 مرحله اردوی آمادگی شرکت کنند که تا کنون پنج مرحله آن برگزار شده است.
رییس انجمن گلبال فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان افزود: قرار بود اردوی ششم نیز از امروز آغاز شود که به دلیل مشکل بودجه برگزار نشد و به همین دلیل از برنامه های تدوین شده عقب خواهیم افتاد.
وی با اشاره به این که تیم گلبال مردان ایران با هدف قهرمانی برنامه ریزی های خود را تدوین کرده است ، افزود: به طور یقین در هر سیستمی مشکلاتی به وجود می آید اما باید در پایان نیز از کادر فنی تیم انتظار غیر منطقی نداشت زیرا آنان در صورت برآورده شدن نیازها می توانند به وعده های خود عمل کنند.
نخستین دوره بازی های پاراآسیایی گوانگجو از 21 آذرماه امسال با حضور بیش از سه هزار ورزشکار از 41 کشور قاره کهن آسیا در 19 رشته ورزشی در کشور چین برگزار می شود.
کاروان ورزشی ایران با نام محرم و با 158 ورزشکار از دو فدراسیون ورزش های (جانبازان و معلولین ) و (نابینایان و کم بینایان ) در 15 رشته ورزشی این رقابتها شرکت می کند.
1379/1581 شماره 069 ساعت 15:25 تمام
۰ نفر