۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825549
T T
۰ نفر

قهرمان فوق سنگین دو دوره پارالمپیک:

۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825549
قهرمان فوق سنگین دو دوره پارالمپیک: مدال طلا و نقره وزنه برداری بازی های پاراآسیایی و المپیک برای ایران است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/04 ورزش.جانبازان و معلولین.وزنه برداری تهران - وزنه بردار دسته فوق سنگین پارالمپیک ایران اطمینان داد که در بازی های آسیایی 2010 گوانگ جو و پارالمپیک 2012لندن مدال های طلا و نقره به کشورمان خواهد رسید.
به گزارش روز سه شنبه کمیته ملی پاراالمپیک،کاظم رجبی دارنده مدال طلای وزن فوق سنگین پارالمپیک 2004 آتن و 2008 پکن، در حاشیه این اردو به خبرنگاران گفت: من به سختی تمرین می کنم تا مدال طلای گوانگ جو را از آن خود کنم. می خواهم روند موفقیت آمیز خود را تا لندن ادامه دهم و سپس از ورزش کناره گیری کنم.
اردوی وزنه برداری معلولان کشورمان در حال حاضر در آکادمی ملی المپیک در جریان است و وزنه برداران برای حضور در بازی های آسیایی گوانگ جو آماده می شوند.
به گزارش ایرنا،وی درباره حضور سیامند رحمان و امکان دستیابی وی به مدال طلای بازی های آسیایی، گفت: مهم این است که مدال های طلا و نقره بازی های آسیایی به کاروان ایران می رسد و فرقی ندارد که چه کسی برنده می شود.
رجبی در خصوص آسیب دیدگی کهنه کتف خود، افزود: بازی های آسیایی سومین رقابتی است که قرار است امسال در آن شرکت کنم و همان طور که می دانید فشار مسابقات، بر میزان آسیب دیدگی اضافه می کند، با این حال به وضعیت موجود عادت کرده ام و تا لندن آمادگی خود را حفظ می کنم.
وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان در پاسخ به این پرسش که در پارالمپیک 2012 آیا او در مسابقات حضور پیدا می کند یا رحمان، گفت:با نماینده کمیته ملی پارالمپیک صحبت کرده ایم و او اطمینان داده که هر دوی ما می توانیم در لندن حضور داشته باشیم، به شرطی که در یکی از اوزان وزنه بردار نداشته باشیم.
نخستین دوره بازی های پاراآسیایی گوانگ جو از 21 آذرماه امسال در کشور چین با حضور 3 هزار ورزشکار معلول در 19 رشته ورزشی برگزار می شود.
کاروان ورزشی ایران با نام محرم با 158 ورزشکار در 15 رشته این رقابت ها شرکت می کند.
1440**1379 شماره 005 ساعت 09:52 تمام
۰ نفر