۲۸ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9825047
T T
۰ نفر
کتاب شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی تدوین می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/28 ورزش.داخلی.تربیت بدنی تبریز - مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار و جانباز استان گفت: مجموعه کتاب شهدای ورزشکار تدوین خواهد شد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سیدمحمد شروین اسبقیان در دیدار با خسرو سلیمی نیا جانباز روشن دل و فاتح قله کلیمانجارو ، افزود : پاسداشت مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و زنده نگه داشتن دلاوری های مردان بزرگ اسلام وظیفه شرعی و اسلامی است و با تدوین این کتاب، نسل جوان را با شهدای ورزشکار استان بیشتر آشنا خواهیم کرد.
وی اضافه کرد : مسلما خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرده و به جهانیان درس مقاومت داده و راه و رسم شهید و شهادت از بین نمی رود و چراغی روشن در مسیر آیندگان است.
مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی همچنین با حضور در منزل شهیدان محمد علی محمد باقر فرشباف و حبیب کوهنگ با مادران گرانقدر این شهیدان دیدار و با اهدا لوح ، یاد آنان را گرامی و زنده نگه داشت.
شهید محمد علی محمد باقر فرشباف قهرمان هاکی استان و بازیکن تیم ملی هاکی در سال 1364 در جزیره مجنون به شهادت رسید و شهید حبیب کوهنگ که در کاراته فعالیت می کرد در سال 1364 شربت شهادت نوشید.
1647**7233/245 شماره 011 ساعت 10:58 تمام
۰ نفر