۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9824818
T T
۰ نفر
مراد محمدی از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/26 ورزش.کشتی.مراد محمدی تهران - آزادکار با اخلاق و عنوان دار وزن 60 کیلوگرم کشتی کشورمان صبح دوشنبه با ارسال نامه ای رسمی از عرصه ملی این رشته خداحافظی کرد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا؟ مراد محمدی که چندین عنوان قهرمانی جهان و آسیا و همچنین مدال برنز بازیهای المپیک 2008 پکن را در ویترین افتخاراتش دارد،سرانجام تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گرفت و صبح امروز با ارسال نامه ای با همین مضمون با دنیای قهرمانی وداع کرد.
بنابر این گزارش متن نامه خداحافظی مراد محمدی با عرصه ملی کشتی به شرح زیر است: با استعانت از ذات اقدس باری تعالی، به محضر مردمی که ولی نعمتان قهرمانان ورزشی هستند عرضه می دارم، بدوا امتنان و سپاس خود را به سبب دعای خیر و احساسات پاک شان در طول دورانی که به مثابه یک سرباز با هدف اعتلای نام پرافتخار کشورم و به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ وطن ادای دین نموده ام و متعاقبا از محضر مردم پهلوان منش رخصت می طلبم تا در عرصه ای دیگر، اگر توفیق خدمت گذاری میسر شود، انجام وظیفه نمایم.
بدین وسیله اعلام می دارم با منویات درونی و احساس دینی که به مردم داشتم و در جهت کمک به جوانان شایسته کشتی، در اردوی آماده سازی بازی های آسیایی گوانگجو حضور پیدا کردم و اکنون زمان خداحافظی از عرصه قهرمانی که لحظه ای تلخ برای قهرمانان است، فرا رسیده.
امیدوارم با اتکا به خداوند منان، توفیق انتقال تجارب و داشته های فنی ام را در کسوت مقدس مربیگری به جوانان این مرز و بوم داشته باشم.
گفتنی است پیش از این، اخبار ضد و نقیضی از خداحافظی مراد محمدی بعد از حضور در بازیهای آسیایی 2010 گوانگ ژو در محافل کشتی شنیده شده بود.
1647**9162 شماره 012 ساعت 11:47 تمام
۰ نفر