۱۷ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9823957
T T
۰ نفر
مربی سپاهان: دیدار با استیل آذین آغاز روند رو به رشد سپاهان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/17 ورزش.فوتبال.سپاهان اصفهان- مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم با همت خوب بازیکنان و با تکیه بر تمرینات خوبی که تیم در طول سه هفته گذشته پشت سرگذاشت، حرکت رو به اوج سپاهان از بازی با استیل آذین آغاز شود.
کریم قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت تعطیلات لیگ به دلیل حضور پر تعداد ملی پوشان سپاهان در اردوی تیم ملی و مسابقات غرب آسیا، با مشکل کمبود نفرات و انگیزه دادن به سایر بازیکنان روبرو بودیم.
وی اظهارداشت: خوشبختانه با همت بازیکنان غیر ملی پوش، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و محسن بنگر نیز که در بازی با شهرداری با مشکل مصدومیت روبه رو شده بود به تمرینات تیم بازگشت و می تواند تیم سپاهان را در بازی با استیل آذین همراهی کند.
قنبری با اشاره به حضور ملی پوشان سپاهان در تمرینات این تیم گفت: این افراد پس از سه هفته از روز جمعه به تیم اضافه شدند، هرچند که با خستگی ناشی از برنامه های تیم ملی، عملا کارایی لازم را در تمرین ها نداشتند.
وی یادآور شد : تیم ملی هادی عقیلی را مصدوم تحویل ما داد.
مربی سپاهان همچنین در مورد بازی با تیم استیل آذین گفت: این تیم، لیگ را خوب شروع کرد اما با مشکلاتی که پیش آمد، نتوانست روند رو به رشد را ادامه دهد.
وی افزود: این تیم مهره های خوبی را در اختیار دارد که می توانند تعیین کننده باشند.
قنبری درباره روند مثبت نتیجه گیری سپاهان در نیمه دوم بازی های گذشته افزود: این موضوع نشان می دهد که بازیکنان ما از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی هستند و کادر فنی نیز قدرت بازی خوانی خوبی دارد ولی باید این رویه در کل جریان بازی ادامه داشته باشد تا تیم در مجموع برنده بازی باشد.
تیم های سپاهان و استیل آذین در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا - یکشنبه - در اصفهان به مصاف هم می روند .
7139/ 1011/1581 شماره 009 ساعت 09:55 تمام
۰ نفر