۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9823791
T T
۰ نفر

فیورنتینا در صدد به خدمت گرفتن فاتح تریم

۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9823791
فیورنتینا در صدد به خدمت گرفتن فاتح تریم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/14 ورزش.خارجی.فوتبال.تریم تبریز- تیم فوتبال فیورنتینا که در رقابت های فصل جاری سری آ ایتالیا ، وضعیت مساعدی ندارد در صدد به خدمت گرفتن دوباره فاتح تریم مربی نام اشنای ترکیه است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه ملیت چاپ ترکیه در مطلبی تحت همین عنوان، نوشته است: مدیران این باشگاه قصد دارند تا فاتح تریم را به عنوان ناجی به خدمت بگیرند .
این تیم ریشه دار ایتالیایی که با میخاییل اویچ کارنامه خوبی تا به اینجا نداشته و در شش هفته گذشته تنها مقابل پارما به برتری رسیده، در هفته ششم و با باخت دو بر یک مقابل پالرمو اوضاعش بحرانی تر شد .
بدنبال این شکست تلخ از سوی طرفداران و هواداران موسوم به فیوسله ( fiosele) پلاکاردهایی با عنوان فاتح تریمدر ورزشگاه باز شد شعارهای به نفع این مربی سردادند و خواهان آمدن وی به فیورنتینا شدند.
دیه گو دلا واله رئیس باشگاه فیورنتینا پس از 10 سال، دوباره برای آوردن فاتح تریم دست به کار شده و در این راستا با مدیر وقت این باشگاه تماس برقرار کرده است .
مدیر برنامه های فاتح تریم در تیم فیورنتینا نیز در تماسی تلفنی خطاب به وی، افزود: اینجا اوضاع به هم ریخته است و همه به تو می اندیشند.
مورنو روگی گفت: فاتح تریم نیز به پیشنهاد فیورنتینا علاقه نشان داده اما هنوز پاسخی قاطع ارایه نداده است.
7233 شماره 066 ساعت 16:46 تمام
۰ نفر