۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9823513
T T
۰ نفر
مورینیو: به سلطه بارسلونا در فوتبال اسپانیا پایان می دهم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/11 ورزش.فوتبال.رئال مادرید تهران - خوزه مورینیو کسی است که ادعا می کند می تواند به سلطه بارسلونا بر فوتبال اسپانیا پایان می دهد اما بار دیگر به هواداران رئال مادرید هشدار می دهد که هری پاتر نیست.
به گزارش ایرنا به نقل از سایت فیفا، این مربی 47 ساله هنگامی که هدایت چلسی را به عهده داشت نشان داد مردی خاص است و از تابستان گذشته سکان هدایت رئال مادرید را در دست گرفت تا این تیم را به صدر جدول تیم های اروپایی برساند.
مورینیو به فوتبال فوکوس گفت: هواداران بیش از حد توقع دارند، انتظار رسانه ها نیز زیاد است. من به سختی کار می کنم ولی آنها فکر می کنند یک مربی هری پاتر است، چیزی که درتوان من نیست.
مربی رئال مادرید گفت:موفقیت برای من این خواهد بودکه درچهارمین سال قراردادم دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را برای رئال بیاورم و به سلطه بارسلونا خاتمه دهم.فکر می کنم می توانم راهی پیدا کنم که نوار پیروزیهای بارسلونا را قطع کند اما مشکل این است که قهرمانی نه با دو مسابقه بلکه با38 مسابقه بدست می آید.
مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا رئال مادرید بزرگترین باشگاه فوتبال جهان است،گفت:این طور فکر می کنم،باشگاهی فوق العاده ، شما این را در هر لحظه احساس می کنید. هر وقت که به فرودگاهی در جهان می رسیم یا حتی در اسپانیا، مانند آن است که بیتل ها در دهه 60 وارد سانفرانسیسکو می شوند.
از مورینیو درباره چلسی سوال شد. او پاسخ داد: من همیشه گوشه چشمم به چلسی است.دوستان زیاد و روابط خوبی با باشگاه دارم. کارلو (آنجلوتی ) مرد بزرگی است و روابط من با او بسیار خوب است. چلسی همه آنچه را که من دوست دارم، دارد.
مورینیو همچنین بازیکن سابق منچستر یونایتد، کریستیانو رونالدو را که اکنون در رئال در دسترس اوست ،ستود و گفت: او استعدادی باورنکردنی دارد.
شماره 007 ساعت 10:05 تمام
۰ نفر