۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9823474
T T
۰ نفر
سرپرست فدراسیون گلف: ملی پوشان پیشرفت خوبی داشته اند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/10 ورزش.سایررشته ها.گلف تهران - سرپرست فدراسیون گلف گفت: ملی پوشان گلف ایران نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته اند و این پیشرفت را در مسابقات آزاد ترکیه نشان دادند کیکاووس سعیدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: در راستای تقویم از پیش تعیین شده ، در اردوی تمرینی و مسابقات آزاد ترکیه که در آنتالیا برگزار شد، شرکت کردیم.
وی افزود: تلاش زیادی داریم تا در مسابقات جهانی آرژانتین به نتایج مناسبی برسیم و در این راستا برنامه های داخلی و خارجی متعددی را برای تیم ملی پیش بینی کردیم که خوشبختانه تا به امروز عملی شده است.
سعیدی ادامه داد: تیم ایران در زمین های استاندارد آنتالیا که سال آینده میزبان مسابقات جهانی است، تمرین کرد تا نفرات با شرایط حرفه ای کاملا آشنا شوند و در این پیکارها امتیازات خود را نسبت به قبل 10 نمره افزایش دادند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمان اعزام به آرژانتین یک مرحله اردوی دیگر در تهران خواهیم داشت تا با آمادگی مناسب به مسابقات جهانی برویم.
سعیدی در مورد برنامه های تیم جوانان نیز گفت: اردوی این تیم در مجموع بخش دختران و پسران با حضور هشت ورزشکار از 8 مهرماه آغاز شد که چهار نفر را به مسابقات آسیایی تایلند که اوایل آبان ماه در بانکوک برگزار می شود ، اعزام خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم مینی گلف بانوان ایران در مسابقات آسیایی که اواسط آبان ماه در چین برگزار می شود ، شرکت خواهد کرد.
سعیدی در مورد برگزاری نشست با مسوولان فدراسیون های ترکیه و لبنان گفت: رییس فدراسیون ترکیه برای بازدید از امکانات ایران اواخر امسال به تهران سفر می کند و رییس فدراسیون لبنان نیز اعلام کرد در هر رقابت بین المللی که در ایران برگزار شود، تیم قدرتمندی را اعزام می کند.
وی همچنین از دعوت رییس فدراسیون جهانی گلف به ایران خبر داد و گفت : جیم هایلر را در جریان مسابقات جهانی آرژانتین به ایران دعوت می کنیم تا از فدراسیون ایران حمایت های لازم را داشته باشد.
سرپرست فدراسیون گلف در مورد برگزاری مسابقات بین المللی توسط ایران گفت: در حال حاضر مذاکرات خوبی با سازمان تربیت بدنی انجام شده است و در راستای این مذاکرات در نظر داریم در صورت فراهم شدن شرایط ، مسابقاتی را با حضور تیم های کشورهای مختلف در ایام مبارک دهه فجر برگزار کنیم.
3783 شماره 062 ساعت 15:11 تمام
۰ نفر