۱ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9821598
T T
۰ نفر
سعی داریم با شکست حریف جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم .......................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/08/1390 ورزش.والیبال.پیشگامان کویر.آلومینیوم المهدی هرمزگان یزد - سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: سعی داریم با ارائه یک بازی جدی و فنی در مقابل تیم حریف جایگاه خود را در جدول مسابقات ارتقا دهیم .
"عباسعلی میرحسینی" روز یکشنبه در آستانه برگزاری مسابقه این تیم در مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم المهدی تیمی جوان و با انگیزه و دارای بازیکنان جویای نام است.
وی با اشاره به اینکه این تیم بازی اول خود را برنده شده و برای اینکه این روند را در ابتدای فصل ادامه دهد قطعا در مقابل پیشگامان کویر با قدرت ظاهر می شود، خاطرنشان کرد: ما حریف خود را به خوبی می شناسیم و بر اساس همین شناخت هم طی روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم .
سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد تاکید کرد: هدف ما در این مسابقه خانگی کسب پیروزی و ارتقای تیم در جدول مسابقات است .
میرحسینی ادامه داد: بدون شک با حضور و حمایت همه جانبه تماشاگران و مسئولان اجرایی و وزشی می توانیم به این هدف با ارزش دست یابیم .
وی از همه هواداران خواست در مسابقات خانگی که کسب امتیاز آن مهم است تیم یزد را تنها نگذارند.
از هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور روز یکشنبه ( امروز) تیم پیشگامان کویر از ساعت 17 در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد به مصاف تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان می رود.ک/3 7536/1968
۰ نفر