۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9820605
T T
۰ نفر

چند خبر کوتاه ورزشی

۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9820605
چند خبر کوتاه ورزشی ...................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/07/1390 ورزش.داخلی.ورزشی.مراسم خرم اباد - مراسم روز جهانی پارالمپیک با حضور 400 نفر از دانش‌آموزان معلول و کم‌ توان ذهنی شهرستان خرم آباد در سالن مسابقات مجموعه ورزشی تختی شهر برگزار شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پارالمچیک همزمان با سراسر کشور و با حضور نمادین جمعی از دانش آموزان معلول و اهدا هدایایی به آنها برگزار شد.
دراین مراسم دانش‌ آموزان پسر و دختر شرکت کننده که همراه خانواده‌های خود در این مراسم حاضر شده بودند، به اجرای حرکات نمایشی در رشته ‌های طناب ‌زنی، تنیس روی میز، والیبال نشسته، طناب ‌کشی و حرکات آکروباتیک پرداختند.
همچنین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، مدیر کل بهزیستی، مدیر آموزش و پرورش استثنایی ، رئیس اداره تربیت ‌بدنی آموزش و پرورش استان لرستان به همره جمع دیگری از مدیران استان دراین مراسم حضور داشتند.
* تیم کشتی ناشنوایان استان لرستان عنوان چهارمی رقابت های کشتی قهرمانی کشور که در مشهد برگزار شد، را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا، در این مسابقات، تیم لرستان با کسب 33 امتیاز و با امتیاز برابر با تیم کرمانشاه و به دلیل عدم تصاحب مدال طلا، در رده چهارم این رقابت ها ایستاد.
دراین مسابقات تیم های کشتی ناشنوایان استان های تهران ، اصفهان و کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند. * تیم کشتی بسیج استان لرستان موفق شد مقام نخست دور رفت لیگ کشتی بسیج سراسر کشور را از آن خود کند .
به گزارش ایرنا، در این رقابتها که با شرکت هفت تیم از استانهای لرستان، زنجان، تهران، مازندران، البرز و قم در سالن ورزشی شهید صالحی راد خرم آباد برگزار شد، تیم های لرستان، تهران و همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور برگشت این مسابقات قرار است آبان ماه امسال در همدان برگزار شود.
1625/630
۰ نفر