۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9820600
T T
۰ نفر
برای شرکت در لیگ برترکشتی آزاد باشگاه های کشور/ نماینده کشتی مازندران با سرمربی تیم ملی تمرین کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/26 ورزش.کشتی ازاد.مازندران.بابل ساری- نخستین تمرین تیم تازه لیگ برتری 'خونه به خونه ' بابل برای شرکت درفصل جدید مسابقات لیگ برترکشتی آزاد باشگاه های کشور با حضور' غلامرضا محمدی ' سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در بابل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این تمرین که عصر روز دوشنبه در خانه کشتی بابل برگزارشد، همه قهرمانان نامی تیم خونه به خونه از جمله ' رضا یزدانی ' قهرمان سال 2011جهان،'کمیل قاسمی ' و 'مسعود اسماعیل پور' حضور داشتند.
در این تمرین که بیش از 70 دقیقه به طول انجامید، کشتی گیران در حضور غلامرضا محمدی و همچنین دیگر اعضای این تیم شامل 'علی شکری پور'، ' ابراهیم مهربان ' و 'ریف ' بدنساز بلغاری، به مرور فن پرداختند.
حضور پرشور کشتی دوستان در محل تمرین تیم تازه وارد بابل به لیگ برتر و نیز پیشکسوتان کشتی این شهر، نخستین تمرین نماینده مازندران را تماشایی کرد.
محمدی پیش از آغاز تمرین از پیشکسوتان حاضر درسالن رخصت گرفت و سپس کارش را با شاگردانش آغاز کرد.
مسوولان تیم خونه به خونه بابل در نخستین حضور خود در مسابقات لیگ برترکشتی آزاد باشگاه های کشور، خواهان میزبانی مراسم افتتاحیه این مسابقات در صورت موافقت فدراسیون کشتی در این شهرستان شدند.
7327/1654 شماره 003 ساعت 02:28 تمام
۰ نفر