۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9819184
T T
۰ نفر
مربی تیم ملی پرورش اندام ایران: سطح مسابقه های آسیایی بالا بود ..............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/07/1390 ورزش.پرورش اندام.قهرمانی آسیا.تایلند کرمان - مربی کرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران گفت: سطح مسابقه های پرورش اندام قهرمانی آسیا در تایلند بالا بود.
"محمد نصیری" روز سه شنبه پس از بازگشت از این مسابقه ها، در فرودگاه شهر کرمان به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان با آمادگی کامل و بدن های آماده در این مسابقه ها حضور پیدا کرده بودند و رقابت بین ورزشکاران، بسیار نزدیک بود.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقه ها با حضور ورزشکاران 33 کشور آسیایی در روزهای 10 تا 16 مهر ماه در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد که در پایان تیم ایران با 6 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.
نصیری اظهار داشت: تیم ایران با 112 امتیاز اختلاف، بالاتر از تیم های تایلند و امارات عربی متحده بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
مربی کرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران اضافه کرد: تیم ایران برای شرکت در این مسابقه ها، به مدت یک ماه اردوی آمادگی داشت و فقط برای کسب عنوان قهرمانی عازم تایلند شده بود.
وی ادامه داد: همچنین "عباس باختری" ورزشکار کرمانی عضو تیم ملی نیز در گروه سنی پیشکسوتان بالای 51 سال در این رقابت ها، مدال طلا را بدست آورد.
نصیری خاطرنشان کرد: تیم ملی پرورش ایران هم اکنون خود را برای شرکت در مسابقه های جهانی پرورش اندام در شهر "مالاکا" مالزی در روزهای 17 تا 24 آبان ماه آماده می کند.
وی گفت: "یاسر اسماعیلی"، "علی شهریاری"، "امید احمدی"، "امیر فرخی" و "علی سعید" از ورزشکاران کرمانی هستند که می توانند با سعی و تلاش خود به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شوند.ک/3 7443/2624 1589
۰ نفر