۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9819138
T T
۰ نفر
زرینچه: هواداران در دیدار با بحرین تا دقیقه 90 از تیم ملی حمایت کنند ....................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/07/1390 ورزش.فوتبال.ایران.بحرین تهران - کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران فوتبال کشورمان باید در دیدار مقابل تیم بحرین با سعه صدر و تا دقیقه 90، از تیم ملی حمایت و اعضای این تیم را تشویق کنند.
"جواد زرینچه" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: بازیکنان تیم بحرین از نظر فیزیکی شرایط مطلوبی دارند و در ضد حمله ها خطرناک ظاهر خواهند شد، از این رو بازیکنان تیم ملی باید با آگاهی کامل از این موضوع رو در روی تیم بحرین قرار گیرند.
وی با بیان اینکه فوتبال ایران از نظر سابقه، یک سر و گردن از کشور بحرین بالاتر است، ادامه داد: پیروزی تیم ملی کشورمان در این دیدار، فوتبال ایران را به جام جهانی برزیل نزدیک می کند.
کاپیتان اسبق تیم ملی اظهار داشت: حضور پرشمار هواداران در ورزشگاه آزادی تهران و حمایت همه جانبه آنها از تیم ملی تا پایان دیدار با تیم بحرین، انگیره ملی پوشان را برای پیروزی در این مسابقه دوچندان می کند.
زرینچه افزود: "کارلوس کی روش" سرمربی پرتغالی تیم ملی شناخت مطلوبی از فوتبال ایران پیدا کرده و می تواند در نیمه دوم که به نیمه مربیان مشهور است، تیم حریف را مقهور تفکرهای خود کند.
تیم ملی فوتبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم بحرین می رود.
7537 / 1589
۰ نفر