۱۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9818754
T T
۰ نفر
21کمیته و چهار معاونت برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات والیبال دانش آموزی آسیا در ارومیه تشکیل شد ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/07/1390 ورزش.داخلی.والیبال.دانش آموزی آسیا ارومیه - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر برگزاری هر چه منظم چهارمین دوره مسابقات والیبال دانش آموزی آسیا گفت: 21 کمیته و چهار معاونت برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در ارومیه تشکیل شد.
"علی سمرقندی" روز یکشنبه در نشت مطبوعاتی با اشاره بر اهمیت بالای میزبانی این مسابقات افزود: تمامی تمهیدات لازم در راستای میزبانی شایسته این مسابقات توسط کمیته های تشکیل شده صورت گرفته و تمامی کارها بر اساس برنامه های مدون و منظم در حال انجام است.
وی اظهار کرد: کمیته های استعدادیابی، داوران، تجهیز، انضباطی، پذیرش و آمار، استقبال، اسکان و تغذیه، ترابری، ارتباط و رسانه، انتشارات سمعی و بصری، ارتباط برون مرزی، تدارکات ، فن آوری ، تبلیغات ، ثبت نتایج از جمله این کمیته ها می باشد.
وی یادآور شد: دیدار از این مسابقات برای تماشاگران رایگان خواهد بود و علاقمندان و والیبال دوستان مشتاق ارومیه ای می توانند با حضور گرم خود در محل برگزاری مسابقات تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.
سمرقندی ادامه داد: این مسابقات با حضور 6 تیم خارجی و دو تیم داخلی برگزار خواهد شد که ورود تیمها از 19 مهر ماه جاری آغاز و رقابتها از 21 مهر ماه جاری شروع خواهد شد.
وی اضافه کرد: استعداد یابی و ایجاد انگیزه در بین جوانان استان و شناساندن نام ایران و آذربایجان غربی در سطح آسیا را از اهم اهداف این اداره کل دانست.
سمرقندی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری هر چه بهتر مسابقات و میزبانی شایسته آن می توانیم نام ارومیه را به عنوان مهد والیبال آسیا به اثبات برسانیم.
وی افزود: این مسابقات به صورت پخش زنده از صدا و سیمای استان و شبکه سوم سیما پوشش داده می شود.
وی حضور میهمانان ویژه ای همچون وزیر آموزش و پرورش، وزیر ورزش و جوانان، و رییس کنفدراسیون مدارس آسیا را مایه مباهات استان اعلام کرد.
ن - م/583
۰ نفر