۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9817992
T T
۰ نفر

مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا؟

۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9817992
مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا؟ محرابی:تیم های آسیایی کانوپولو انگیزه لازم برای حضور ندارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/11 ورزش.ورزش آبی.مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا.گفت و گو تهران - مسوول برگزاری مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا گفت:تیم های آسیایی به دلایل مختلف انگیزه حضور در این رقابتها را ندارند.
مرتضی محرابی در حاشیه مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تیم های آسیایی برای حضور در این رقابتها از انگیزه لازم برخوردار نبودند.
وی گفت:تیم های ایران، چین تایپه و ژاپن قدرتهای بلامنازع آسیا در این رشته هستند و مدت چهار سال است که این سه تیم سکوهای قهرمانی را در اختیار دارند.
محرابی افزود:دومین عامل بحث تهیه بلیت برای تیم های است که اصولا فدراسیون های قایقرانی کشورهای آسیایی برای اعزام تیم های کانوپولو میل چندانی ندارند و برگزارکنندگان هم توانایی کمک برای تهیه بلیت را ندارند مسوول کمیته برگزاری این رقابتها خاطرنشان کرد:هر ورزشکاری که بخواهد از شرق آسیا در این رقابتها حضور یابد حدود دو میلیون تومان برای خرید بلیت بدهد و این برای یک ورزشکار این رشته که شرایط حرفه ای ندارد بسیار پر هزینه است .
محرابی در پاسخ به این سوال که چرا تیم هایی مانند والیبال ، بسکتبال و .
.. حضوری پر رنگ تری نسبت به این رشته ورزشی دارند اظهار داشت : فدراسیون های والیبال و بسکتبال به تیم هایی که در این رقابتها حضور می یابند را از جنبه های مالی مورد حمایت قرار می دهد و این در فدراسیون قایقرانی به دلیل کمبود بودجه قابل اجرا نیست .
وی در مورد برگزاری این رقابتها افزود:سطح مسابقات با توجه به تغییرات ایجاد شده و قوانین جدید بسیار خوب بود .
محرابی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تخصیص بودجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون قایقرانی بتوانیم در آینده شاهد حضور تیم های بیشتری در این رقابتها در کشورمان باشیم .
1587 شماره 040 ساعت 11:55 تمام
۰ نفر