۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9817863
T T
۰ نفر
کی روش: دژاکه مصدوم است و شاید در اردو همراه ما نباشد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/10 ورزش.ورزش های تو؟ی.فوتبال تهران -سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص دعوت اشکان دژاکه به تیم ملی گفت: دژاگه دچار مصدومیت شده و شاید دراین اردو ما را همراهی نکند.
کارلوس کی روش یکشنبه با تاکید براینکه به دژاکه اعتقاد دارد، افزود: اشکان بازیکن خوبی است و می تواند به تیم ملی کمک کند از این رو از وی خواسته ایم که با ما باشد.
وی تصریح کرد: متاسفانه وی در بازی های گذشته تیم باشگاهی اش دچار مصدومیت شده و شاید در این اردو نتواند ما را همراهی کند.
سرمربی تیم فوتبال تیم ملی درادامه و در خصوص شرایط این اردو که از امروز در کمپ تیمهای ملی فوتبال آغاز شده است نیز گفت: تمامی نفرات دعوت شده را دراختیار نداریم ولی امیدوارم بازیکنان را تا فردا به صورت کامل در کنار خود داشته باشیم تا بتوانیم برنامه های تاکتیکیمان را اجرا کنیم.
کی روش با بیان این که امشب برای تماشای دیدار تیم های سایپا و سپاهان به ورزشگاه انقلاب کرج می رود، افزود: ترکیب 23 نفره بازیکنان تیم ملی امشب نهایی شده و ما 23 بازیکن را در این اردو خواهیم داشت برهمین اساس برای تماشای بازی سایپا و سپاهان به ورزشگاه انقلاب کرج می روم تا نفر آخر را برگزینم.
وی درپاسخ به سووالی مبنی براینکه مربیان لیگ برتری همانطورکه از قبل عنوان کرده اید آیا می توانند از طریق تلفن باشما ارتباط داشته باشند نیز گفت: من پاسخگوی تمامی مربیان بوده و به طور قطع تماس های آنها را نادیده نخواهم گرفت.
به گفته وی پس از از دیدار تیم ملی با تیم فلسطین سیمناری با شرکت تمامی مربیان لیگ برتری برگزار و درهمانجا با آنان درخصوص مسایل مختلف فوتبال گفت و گو خواهیم کرد.
وی درادامه از مربیان تیم های لیگ برتری درخواست کرد برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی رفته و صبح روز بعد در سمیناری که به همین مناسبت گذاشته شده است شرکت کنند.
کی روش در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی نیز گفت: به اندازه کافی راجع به این موضوع صحبت شده است خیلی خوشحالم که با این بازیکن کار کرده و اردوی مشترک داشتیم به تصمیم او احترام می گذارم ضمن اینکه معتقدم او بهتر از هر کس دیگری می تواند برای زندگی خود تصمیم گیری کند.
به اعتقاد وی مجیدی می تواند برای بازیکنان جوان ایران الگوی مناسبی باشد از این رو باید جوانان زندگی ورزشی وی را برای کسب موفقیت سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
سرمربی تیم ملی که از حاشیه و حاشیه سازی دوری می کند در پاسخ به سووال خبرنگار دیگری که از وی درخصوص دعوت جواد کاظمیان سووال داشت نیز گفت: چرایی دعوت کاظمیان هیچ ارتباطی با مسایل باشگاهی این بازیکن ندارد ، مسایل تیم ملی جدای از تیم های باشگاهی است و ما فقط برای دو رنگ سفید و سرخ این پیراهن گردهم می آییم.
وی ادامه داد: لطفا مرا وارد حاشیه نکنید و از من سووال هایی را که نمی توانم به آنان پاسخ دهم نپرسید.
وی درخصوص انتقاد برخی مربیان که انتخاب تیم ملی فلسطین را برای بازی تداکارتی مناسب نمی دانند نیز گفت : بازی اصلی ما با بحرین است دیدار مقابل فلسطین یک دیدار تدارکاتی است و لازم نمی بینم برای این دیدار با تیم های بزرگ همانند برزیل و پرتغال و یا تیم های باشگاهی بزرگ همانند منچستر و رئال مادرید بازی داشته باشم.
به گفته وی هدف ما بازی با بحرین است وتیم فلسطین با قبول برگزاری این بازی کار بزرگی برای ما انجام داده است و معتقدم این تیم ما را به خواسته هایمان می رساند.
سرمربی تیم ملی درادامه و درباره برنامه هایش برای افزایش دوندگی بیشتر بازیکنان در تیم ملی نیز گفت:از اول هم گفته ام نمی توانیم در فوتبال با معجزه و جادو به جایی برسیم میانگین دوندگی بازیکنان ایرانی درزمین با متوسط دنیا فاصله دارد و ما برای تغییر این عادت به زمان نیاز داریم از این رو از من انتظار معجزه نداشته باشید.
به اعتقاد وی در فوتبال فقط باید کار کرد با این حال توانایی و ظرفیت بازیکنان را در هر اردو به درستی ارزیابی و سعی داریم در هر بازی توان آنان را بالاتر ببریم.
وی درخصوص اظهارات سرمربی تیم ملی بحرین وادعای وی برای شکست تیم ملی ایران نیز گفت: او به وظیفه اش عمل کرده است و انتظار دیگری از او در این مقطع نمی ورد ، هدف آنان شکست تیم ایران درخانه اش است.
کی روش با خونسردی ادامه داد: البته ما از این صحبت نه نگران می شویم نه می ترسیم بلکه جواب آنها را در زمین خواهیم داد.
کی روش تصریح کرد : بحرین حریف اصلی ما درمرحله مقدماتی جام جهانی بوده و معتقدم از قطر خطرناک تر است . آنها در دور قبلی رقابت های جام جهانی نیز بهتر از قطر بودند.
با این همه من به تیم ملی ایران و بازیکنانش اطمینان دارم و معتقدم نوزدهم مهرماه مقابل این تیم به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کنیم.
9144/1647 شماره 071 ساعت 17:18 تمام
۰ نفر