۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9817697
T T
۰ نفر
نشست بی نتیجه بازیکنان و مالکان باشگاههای لیگ بسکتبال آمریکا ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/10 ورزش.خارجی.بسکتبال تهران - نشست بازیکنان و مالکان باشگاه های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا ( NBA( در مورد قانون کار و سقف دستمزد بازیکنان، بعد از هفت ساعت بی نتیجه پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری ها،بدین ترتیب و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به شروع رقابت های فصل جدید باقی مانده، تعطیلی این لیگ همچنان به قوت خود باقی ماند.
بیلی هانتر مدیر اجرایی اتحادیه بازیکنان بسکتبال حرفه ای آمریکا در این باره اظهار داشت: نمی توان گفت که هیچ پیشرفتی نداشته ایم اما تا توافق نهایی هنوز فاصله زیادی داریم. شکاف عمیقی بین دو طرف وجود دارد. نمی دانم چطور می توان این شکاف را از بین برد.
دو طرف روز دوشنبه یعنی روزی که قرار بود اردوی های تمرینی آغاز شود، دوباره پای میز مذاکره می نشینند.
در نشست روز گذشته بازیکنان و مالکان باشگاه های NBA که هفت ساعت به طول انجامید و طولانی ترین جلسه چانه زنی آنها از زمان تعطیلی لیگ یعنی اول ژوییه بود، طرفین در مورد یکی از دو مشکل عمده ای که دارند، صحبت کردند.
مالکان به دنبال قوانین سختگیرانه تر در مورد سقف دستمزدها یا حداقل انجام برخی تغییرات در سیستم کنونی هستند اما بازیکنان ترجیح می دهند چیزی عوض نشود.
آنها حتی تلاشی هم برای موافقت بر سر تقسیم سود حاصل از برگزاری مسابقات نکردند. مانع بزرگ دیگری که می تواند به تعطیلی لیگ پایان بدهد.
مسابقات فصل جدید بسکتبال NBA قرار است در صورت توافق طرفین دعوا، از روز اول نوامبر آغاز شود.
1440**9126 شماره 015 ساعت 10:20 تمام
۰ نفر