۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9817607
T T
۰ نفر
وقتی بازیکنان معترض در ترکیب استقلال قرار می گیرند این شکست ها طبیعی است ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/09 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال.لیگ برتر تهران - مسئول کمیته فنی باشگاه استقلال تهران معتقد است تا زمانی که مظلومی بخواهد هر بازیکنی را که اعتراض می کند در ترکیب ثابت قرار دهد شکست های این تیم طبیعی خواهد بود.
حسن روشن شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: متاسفانه استقلال بازی حساسی را برابر ملوان واگذار کرد و فکر می کنم تا زمانی که سرمربی تیم به هر بازیکنی که اعتراض می کند بازی می دهد این شکست ها طبیعی است.
وی ادامه داد: فکر می کنم حالا پرویز مظلومی از مخالف با تاسیس کمیته فنی پشیمان باشد زیرا یکی از اصلی ترین کار های کمیته فنی مبارزه با حاشیه سازی است.
مسئول کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: اتخاذ چنین تصمیماتی و بازی دادن به بازیکنانی که می خواهند با اعتراض وارد ترکیب استقلال شوند به این تیم به شدت ضربه می زند.
وی تصریح کرد: اگر کمیته فنی با قدرت تشکیل می شد، بطور قطع اجازه نمی داد که بازیکنان تا این حد اعتراض کنند و سعی می کرد مشکلات را قبل از اینکه حرمت سرمربی و بازیکن شکسته شود برطرف کند.
روشن در خصوص عدم فعالیت خود به عنوان مسئول کمیته فنی اظهار داشت: همچنان رییس کمیته فنی هستم اما منتظرم تا پایان هفته تکلیف آکادمی باشگاه مشخص شود.
این چهره سرشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا فتح اله زاده با مسئولان آکادمی برخورد نکرد و مسئولیت را برعهده کمیته منشور اخلاقی گذاشت.
وی تاکید کرد: اگر کمیته منشور اخلاقی با این مساله برخورد نکند از وزیر ورزش و جوانان می خواهم شخصا این مساله مهم را پیگیری کند.
9118
۰ نفر