۲۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9815939
T T
۰ نفر

درخشان:برد استقلال نتیجه یک بازی منطقی بود

۲۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9815939
درخشان:برد استقلال نتیجه یک بازی منطقی بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/26 ورزش.فوتبال.شهرآورد.استقلال و پرسپولیس بوشهر- سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهرگفت:استقلال در حالی رقیب سنتی خود را شکست داد که توانست با یک بازی منطقی و با در اختیار گرفتن میانه میدان، بازی را به خوبی مدیریت کند.
حمید درخشان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در بوشهر افزود: برخلاف استقلال، پرسپولیس با یک بازی احساسی و استفاده از توپهای بلند و بازی مستقیم به دنبال کسب نتیجه دلخواه بود که موفقیتی برای این تیم حاصل نشد.
وی اظهار داشت: در مجموع خط میانی استقلال با تسلط بیشتر و دراختیار داشتن توپ و میدان توانست بهتر از هافبک های پرسپولیس در این میدان ظاهر شود و در آخر نیز مزد زحمات و تلاش هایش را بگیرد .
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که سابقه حضور در چند شهرآورد پایتخت را در کارنامه خود دارد یادآور شد: به اعتقاد من پرسپولیس بازی قابل قبولی در روز گذشته انجام نداد.
وی درمورد کم کاری های بازیکنان پرسپولیس در این دیدار که توسط رسانه ها مطرح شده است گفت:اصلا اعتقادی به این موضوع ندارم و این بازیکنان همان هایی بودند که در هفته قبل بازی در خور تحسینی در مقابل ذوب آهن انجام دادند.
درخشان اضافه کرد:بازیکنان پرسپولیس به وظایفی که در اختیارشان قرار گرفته بود عمل کردند اما مشکل اینجا بود که آنها شیوه بازی با استقلال را بخوبی یاد نگرفته بودند.
وی تصریح کرد: این شیوه مبتنی بر یک بازی منطقی نبود و امکان برد در مقابل هر تیمی با یک بازی احساسی خیلی ضعیف است.
هفتاد و یکمین دیدار شهرآورد تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در هفته هفتم لیگ برتر در روز گذشته با پیروزی دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
7203/629/539 شماره 073 ساعت 14:08 تمام
۰ نفر