۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9815238
T T
۰ نفر

اختصاصی

۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9815238
اختصاصی روشن: تا مشکلات آکادمی حل نشود دست بردار نیستم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/20 ورزش.توپی.فوتبال.استقلال تهران- معاون کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که وضعیت آکادمی باشگاه استقلال و مشکلات آن مشخص نشود پای حرفم هستم و از آن دست بر نمی دارم.
حسن روشن روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره اظهارات علی فتح الله زاده که گفته بود شور قضیه آکادمی در آمده است ، تصریح کرد: من آدمی نیستم که زیر بار حرف زور بروم. مشکل بوجود آمده در آکادمی استقلال مشخص است و نمی دانم چرا سرپرست باشگاه نمی خواهد آن را پیگری کند.
وی ادامه داد: به کوتاهی مسئولان باشگاه کاری ندارم. وظیفه من است که این مسئله را پیگیری کنم و تا مشخص شدن نهایی آن از حرف و عملم بر نمی گردم.
روشن همچنین درباره انتقاد روز گذشته اش از بازی استقلال برابر تراکتورسازی و ایجاد حاشیه برای آبی ها، تاکید کرد: حاشیه را من می سازم یا کسانی که دلشان با استقلال نیستند ولی در این باشگاه کار می کنند؟ چرا وقتی تیم شکست می خورد تحمل انتقاد ندارند و آن را بیهود گردن پیشکسوتان می اندازند؟ وی درباره وضعیت کمیته فنی باشگاه هم گفت: فعلا این کمیته تشکیل نشده و فکر نمی کنم با این وضعیت باشگاه قصد داشته باشد کمیته ای تشکیل دهد.
9135 شماره 052 ساعت 13:45 تمام
۰ نفر