۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9812361
T T
۰ نفر

لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس )؟

۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9812361
لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس )؟ استقلال با شکست فجرسپاسی به روند پیروزی های خود ادامه داد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/27 ورزش.فوتبال.لیگ برتر.استقلال تهران- تیم فوتبال استقلال تهران با برتری 2 بر صفر برابر فجرسپاسی شیراز به روند پیروزهای خود ادامه داد تا سومین برد پیاپی خود را کسب کند.
به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا؟ آبی پوشان تهران که تا پایان هفته سوم با کسب هفت امتیاز در بین تیم های صدرنشین جدول قرار داشتند با حمایت بیش از 60 هزار تماشاگر خود میزبان فجرسپاسی شیراز بودند و در پایان با گل های ولید علی در دقیقه 43 و فرهاد مجیدی در دقیقه 48 به برتری دو بر صفر دست یافتند.
استقلال با این پیروزی 10 امتیازی شد تا در رتبه دوم قرار بگیرد و کورس قهرمانی را با صبای قم تیم صدرنشین جدول رده بندی آغاز کند.
گل اول استقلال در دقیقه 43 توسط ولید علی هافبک اهل کویت به ثمر رسید. در این دقیقه ارسال زیبای فرهاد مجیدی با اشتباه وحید شیخ ویسی سنگربان فجر همراه شد تا ولید علی به راحتی استقلال را به گل اول برساند.
در آغاز نیمه دوم استقلال به حملات خود ادامه داد تا در دقیقه 48 فرهاد مجیدی کاپیتان 35 ساله و تمام نشدنی این تیم از اشتباه مدافعان فجر به خوبی استفاده کرده و گل دوم را وارد دروازه میهمان کند.
مجتبی جباری هافبک باتکنیک استقلال که به دلیل اعتراض به مسوولان باشگاه این تیم برروی نیمکت قرار گرفته بود در دقیقه 56 وارد زمین شد تا استقلال بتواند بازی را به راحتی کنترل کند.
بازیکنان جوان فجرسپاسی برای جبران این نتیجه تلاش فراوانی انجام دادند اما راهی به دروزاه استقلال پیدا نکردند تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.
3783/ 3404 شماره 024 ساعت 01:28 تمام
۰ نفر