۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9811635
T T
۰ نفر

بوناچیچ: نتیجه تساوی مقابل تیم صبا عادلانه بود

۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9811635
بوناچیچ: نتیجه تساوی مقابل تیم صبا عادلانه بود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/18 ورزش.فوتبال.لی قم - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:شاید کسب یک امتیاز مقابل تیم صبا برای ما راضی کننده نباشد، اما عادلانه بود.
به گزارش ایرنا، لوکا بوناچیچ دوشنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در 15 دقیقه پایانی بهتر از صبا بودیم اما بی دقتی بازیکنان نگذاشت تیم سپاهان به گل دست یابد.
وی گفت:تیم صبای قم در نیمه اول چهره بهتری نسبت به ما داشت و باید به خاطر برگزاری این بازی خوب به عبدالله ویسی سرمربی این تیم تبریک بگوییم.
وی در پاسخ به اعتراضات خبرنگاران ورزشی استان قم نسبت به عدم حضورش در کنفرانس خبری پیش از بازی با صبای قم گفت: یکشنبه شب زمانی به قم رسیدم که تمامی شما در منازل خود در حال استراحت بودید و نتواستم خود را به موقع برسانم.
بوناچیچ تفکرات فنی ویسی در صبای قم را ستود و گفت:این مربی، بازیکنان جوان و خوبی را دور خود جمع کرده است و مطمئن باشید صبای قم یکی از بهترین تیم های لیگ امسال خواهد شد.
دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان از چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال دوشنبه شب با نتیجه تساوی صفر بر صفر در ورزشگاه یادگار امام (ره ) قم پایان یافت.
7408 / 1440**380/ شماره 016 ساعت 08:20 تمام
۰ نفر