۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9810227
T T
۰ نفر
اهدای یک دستگاه خودرو به بنیانگذار موی تای ایران ؟ نصیری: پیشکسوتان نزد ما از جایگاه رفیعی برخوردار هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/30 ورزش.رزمی.موی تای تهران- رییس انجمن موی تای ایران پس از برگزاری همایش این انجمن و اهداء یک دستگاه خودرو به بنیانگذار موی تای و کیک بوکسینگ کشور؟ گفت: استاد محمد توحیدی تمام زندگی و عمر خود را در موی تای گذرانده است و اینگونه پیشکسوتان در نزد ما از جایگاه رفبعی برخوردار هستند.
جواد نصیری عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، خاطرنشان کرد: انجمن موی تای هر 3 ماه یکبار نشستی را با حضور مدیران و نایب رییس بانوان استان ها برگزار می کند که در آن مباحث مختلفی مطرح می شود.
وی افزود: در این نشست ها با حضور نفرات حاضر هم اندیشی می شود تا برنامه های پیش روی انجمن موی تای مورد بررسی قرار گرفته و با قدرت عملی شود.
نصیری ادامه داد: مراسم روز پنجشنبه در سالن جلسات دفتر امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد که طی آن از محمد توحیدی به عنوان بنیانگذار موی تای و کیک بوکسینگ کشور با اهدا یک لوح یادبود و یک دستگاه خودرو قدردانی کردیم.
رییس انجمن موی تای با اشاره به اینکه توحیدی تمام توان خود را برای گسترش این رشته رزمی به کار بسته است، گفت: سعی کردیم با این حرکت گوشه ای از زحمات این استاد را جبران کرده باشیم.
وی افزود: محمد توحیدی به عنوان رییس کمیته فنی در انجمن موی تای در حال فعالیت است و همواره نظرات کارشناسی وی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.
نصیری در مورد دیگر مباحث مطرح شده در نشست پنجشنبه اظهار داشت: تدوین برنامه های انجمن، تبادل نظر با مسوولان استان ها در دو بخش مردان و زنان، برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف و راه اندازی لیگ از دیگر مباحت مطرح شده در این جلسه بود.
وی افزود: یکی دیگر از مسایل مهمی که در خصوص آن راهکارهای زیادی مطرح شد ، وارد شدن رشته موی تای به دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یک رشته دانشگاهی بود. همچنین قرار است بزودی کارت هوشمند ورزشی برای تمامی اعضای این انجمن صادر شود.
نصیری با اشاره به اهمیت نوجوانان و جوانان در هر رشته ورزشی گفت: این رده سنی های می توانند آینده یک رشته ورزشی را رقم بزنند و ما برنامه های مختلفی برای حمایت از آنان به عنوان پشتوانه های غنی داریم.
رییس انجمن موی تای یادآور شد: همچنین در نظر داریم سطح فنی مسوولان، مربیان و ورزشکاران موی تای در سراسر کشور را با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی ارتقاء دهیم.
وی در خصوص حضور تیم ایران در مسابقات جهانی این رشته تصریح کرد: مسابقات جهانی موی تای شهریورماه در ازبکستان برگزار می شود که با 14 ورزشکار در رقابت های کلاس A برروی رینگ می رویم و با توجه به توان نفرات به دنبال قهرمانی هستیم.
نصیری با اشاره به مشکلات مالی این انجمن اظهار داشت: موتای یک ورزش مدال آور است که با توجه به تعداد بالا و رسمی بودن مدال های آن در مسابقات مهمی چون داخل سالن آسیا می تواند رنکینگ ورزش کشور را ارتقا بدهد، اما متاسفانه این انجمن از نظر مالی آنطور که باید و شاید ، حمایت نمی شود.
نصیری با تشکر از نگاه مثبت دکتر حمید سجادی معاون وزارت ورزش و امور جوانان به این رشته از وی خواست تا موی تای از نظر مالی حمایت بیشتری شود رییس انجمن موی تای در پایان اظهار داشت: وحید علیشاهی و زینب ممانی به عنوان دبیران جدید انجمن در دو بخش مردان و زنان منصوب شدند، ضمن اینکه باید از زحمات امین رنجدار دبیر پیشین انجمن نیز تشکر کنم.
3783 شماره 064 ساعت 19:22 تمام
۰ نفر